رئیسی گفت: تلاش دولت این است که در ماه‌های آینده بیمه سلامت و تامین اجتماعی پایدار شود تا هیچ بیماری نگرانی بیمه نداشته باشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به مناسبت روز پرستار در سالن اجلاس سران با ستودن صبر پیامبر اسلام (ص) از پرستاران به عنوان فرشتگان خدمت به مردم یاد کرد و گفت: صبر و مقاومت و تحمل سختی‌ها ظرفیت می‌خواهد و حتی علم باید با حلم همراه باشد.

رئیس جمهور صبر و مقاومت را یکی از مواهب خداومند متعال به پیامبر اسلام (ص) برشمرد و اظهار کرد: صبر و مقاومت است که به کار اثرگذاری می‌دهد و علم حتی باید با حلم همراه باشد و خود دانش، ظرفیت می‌خواهد.

رئیسی قلوب را ظرف دانست و گفت: طبق روایت حضرت علی (ع)، بهترین قلب‌ها با ظرفیت‌ترین قلب‌ها است. پیروزی و عدم پیروزی، موفقیت در کنکور و ناموفقیت و پست و مقام و از دست دادن آن هر دو ظرفیت می‌خواهد. تحمل سختی‌ها ظرفیت می‌خواهد.

رئیس جمهور خطاب به پرستاران گفت: پرستاران قشر با ظرفیتی هستند، چون آدم ظرفیت که به مشکل مواجه می‌شود می‌گوید ما اهلش نیستیم. مهمترین ویژگی این قشر آن است که انسان‌های با ظرفیت‌هایی هستند، چون در موضوع کرونا حتی پدر، مادر و فرزندان کرونایی خود را نمی‌توانستند نگه دارند، اما پرستاران به خاطر تعهد و مسئولیتشان و ظرفیتی که داشتند این کار را انجام دادند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایستادن در برابر تهدیدات ظرفیت می‌خواهد، ادامه داد: امروز پرستاران در تاسی به بانو زینب کبری (س) چهره‌های با ظرفیتی هستند و این ظرفیت به آن‌ها جایگاهی داده که هم بیمار به آن‌ها اعتماد داشته باشد هم خانواده بیمار و هم کادر درمانی. همه این‌ها برای مردم اطمینان بخش است.

وی اضافه کرد: این دلی انسان دوستی و احساس تعهد است و از جلوه‌های بسیار ارزشمند دین ما دگرخواهی در پرتو خداخواهی است.

رئیسی با اشاره به منفعت گرایی برخی اظهار کرد: غربی‌ها قبلا می‌گفتند برای آزادی و نجات انسان هاست که تلاش می‌کنند، اما امروز شفاف می‌گویند هر جا که می‌رویم با نگاه منفعت گرایی است.

آیت الله رئیسی با بیان اقسام خدمت به سه قسمت منفعت طلبانه، انسان دوستانه و دگرخواهی در پرتو خداخواهی گفت: خدمتی که امروز پرستاری را در قلوب مردم جا داده منفعت طلبانه نیست و نمی‌توانست قلب‌ها را تسخیر کند. این نگاه از خود گذستگی و ایثار است که در سختی‌ها کنار مردم بودند و دنبال نام و نشان نبودند و این نگاه جامعه به قشر پرستاری است که قله آن، در مبارزه با کرونا است و این همان دگرخواهی در پرتو خداخواهی است.

رئیس جمهور با تاکید بر حفظ شدن شان صبورانه و مبتکرانه پرستاری، گفت: یکی از اقدامات، بیمه سلامت برای آحاد مردم بود که ۶ میلیون نفر رایگان بیمه شدند و تلاش دولت این است که در ماه‌های آینده بیمه سلامت و تامین اجتماعی پایدار شود تا هیچ بیماری نگرانی بیمه نداشته باشد.

آیت‌الله رییسی ظرفیت و روحیه خوب پرستاران را انگیزه‌ای برای افزایش روحیه و ظرفیت بیمار دانست و گفت: با ابن ظرفیت، تحمل درد برای بیمار فراهم می‌شود؛ وقتی پرستاری ظرفیت دارد این ظرفیت را به بیمار منتقل می‌کند.

وی با تاکید بر رفع دغدعه‌های جامعه پرستاری خاطرنشان کرد: از اینکه سارمانی برای بررسی مشکل پرستاری وجود دارد باید استقبال کرد و من سازمان پرستاری را نه تنها برای جامعه پرستاری بلکه برای دولت نعمت می‌دانم. باید از این سارمان قدردانی کرد و به دنبال حل مشکل بود.

رئیس جمهور با اشاره به مساله تعرفه گذاری خدمات پرستاری اظهار داشت: در بیمارستانی در خرم آباد قول دادم و اجرای تعرفه خدمات پرستاری و پرداخت حقوق پرستاران که رهبری هم بر آن تاکید داشتند دارد دنبال می‌شود.

وی افزود: البته آن زمان که وعده داده شده در دولت نبودم، اما اگر وعده‌ای داده شد باید به آن عمل شود. غیر از این که تعرفه گذاری خدمات پرستاری با قوت ادامه داشته باشد، این امر باید پایدار باشد تا پرستاران بتوانند براساس آن برنامه ریزی کنند.

آیت الله رئیسی خطاب به پرستاران با اشاره به مشکلات موجود در دولت گفت: در شرایطی در دولت هستیم که مثل پرستاری، رتبه بندی مععلمان و مثل رتبه بندی معلمان، همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح است که همه این‌ها اقداماتی بود که باید از قبل انجام می‌شد.

رئیس جمهور در عین حال خاطرنشان کرد: همه موارد اشاره شده مورد توجه دولت خواهد بود و وزیر بهداشت و سازمان برنامه بودجه مواردی که حتی باید در لایحه بودجه ۱۴۰۲ پیش بینی شود را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: با همدلی، همکاری و روحیه خدمتگذاری که در جامعه پرستاری و پزشکی وجود دارد یقین داریم شرلیط نسبت به امکانات و تجهیزات و اقدات پزشکی بهتر خواهد شد و از علم و تجربه این جامعه خدوم استفاده خواهیم کرد.

آیت الله رئیسی با قدردانی از چهره ارزشمند و ماندگار جامعه پرستاری تاکید کرد که با تقویت بیشتر جامعه پرستاری موافقم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۳۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ببخشید // نکنه منظورشان گران کردن هزینه های بیمارستانیه ؟؟ // چون خیلی داره دلسوزی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ما را به خیر شما هیچ امید نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۱۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
من هر هموطنان عزیز درخواست دارم تلاشهای دولت آقای رییسی را ببیند که چه کارهای بزرگی در این یکسال و نیم کرده است ، یکی اجرایی قانون رتبه بندی معلمان که چندسال در مجلس و دولتهای قبلی در موردش حرف می زدند ولی هیچ کدام حاضر به اجرایی آن نشدند بعلت بار مالی زیاد و دیگری تعرفه گذاری خدمات پرستاری که آن هم همینگونه بعلت بار مالی زیاد دولتهای قبلی هیچ کدام حاضر به اجرای آن نشدند و مورد دیگر همین تک نرخی کردن ارز و جراحی اقتصادی ، کسانی که باید بدانند و کارشناس اقتصادی هستند می دانند این جراحی اقتصادی چه کار بزرگی در جهت عدالت در کشور بود ولی متاسفانه تقریبا تمام کسانی که از رانتهای بزرگ و پولهای باد آورده هنگفت بی نصیب شدند پشت این اغتشاشات هستند زیرا اگر این اغتشاشات نبود مردم در سه ماهه اول سال 1402 از برکات این اقدام بزرگ در زندگی شأن کم کم بهره می بردند و رفاه در زندگی شأن نمودار میشد که با این کارشان نگذاشتند مردم شیرینی عدالت اقتصادی را بچشند ، همانگونه که ما شاید تا 100 سال دیگه ندانیم سردار سلیمانی چه خدماتی به این کشور و مردم کرد ولی ترامپ به ظاهر دیوانه می دانست و با ریسک بالا ایشان را به شهادت رساند ، این جراحی اقتصادی را هم ملت متوجه نشده که چه مزایایی برای کشور و مردم داشته ، ولی کسانی که دستشان از رانتهای بزرگ کوتاه شد و حامیان خارج نشینان متوجه شدند و این اغتشاشات را سازماندهی کردند و عده ای افرادی عام و ساده هم دنباله روی آنها شدند و نگذاشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تلاش کارکنان دولت اینکه زیرزیرکی حقوق و دریافتی خودش رو از بیت المال زیاد کنه ; خدا هزار مرتبه شکر که دستمون تو جیب مردم تورم زده نیست ; اگه برای ما تلاش میکنید دیگه تلاش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خدا قوت سید عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ب م
۱۹:۴۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
سلام لطفا درزمینه یارانه پرداختی هم رسیدگی وبازنگری بعمل آید برخی ازقشر بازنشسته د ردهک دهم درسامانه بازبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
بیمه تاکسی رانی هستم با ۲۵ سابقه سال گذشته هرماه ۴۱۰ هزار درماه و امسال۶۵۰ درماه وسال دیگر حتما یک ملیون اگر سابقه ام یکی دوسال ویا حدود۱۰ سال بود ولش می کردم غیر از گرانی هرساله و درامد کم وبدن مزایا چه فایده کجا حمایت کجا به درد مردم خورده داروها هم بدون بیمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
گرانی گرانی گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
من کارمند هستم و ماهیانه بیمه ازماکم می شود
ده هزارتومان ویزیت پزشک خانواده دادم برام چندتا قرص نوشت به داروخانه بردم ، روی هم رفته سه هزار تومان بیمه کم کرد ، ۲۷ هزارتومان پول دارو دادم و ۱۳تومان هم حق فنی . یعنی داروی آزاد ۳۰هزارتومان می شده
اگر داروها آزاد خریده بودم .......
ای کاش ما را هم رایگان بیمه سلامت می کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
من بیمه سلامتم زیاد نگران نباش همچین آش دهن سوزی نیست همون هزینه ایه که شما میدین ما همه یکی شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور سلام
لطفاً تکلیف پزشکانی که شماره کارت به بیمار می‌دهند اما کارتخوان در مطب دارن از آن استفاده نمی کنند مشخص نمایید.فریب اظهارات وزیر بهداشت را نخورید والا ما دروغ نمیگیم همین لحظه هم به بنده تماس بگیرید عکس بیماران را جلوی دستگاه خودپرداز بانک بگیرم برایتان بفرستم.الان اگر به وزیر بهداشت اعتراض کنید می گوید خیر این آقا خبر ندارد از سال قبل عکس گرفته بنده آنلاین از داخل ساختمان5طبقه پزشکان برایتان ویدئو می فرستم.وقتی پزشک مالیات ندهد بیمه ها قادر به روز پرداخت نیستند.بیمه سلامت هیچ ارزشی برای مردمان روستا ندارد
فلسفه پزشک خانواده معلوم نیست از کجا آمد بیمار بایددهها کیلومتر به بخش مراجعه آنجا پزشک خانواده را پیدا کند آنهم اگر ساعت24تا004بامداد خواب نباشد یا از خواب سنگین بیدار شود مهر پزشک ارجاع را روی دفتر بیمار بزند.سپس با هزینه شخصی به نزد پزشک متخصص در مرکز استان اعزام شود آنهم بیمارستان دولتی اگر بیمار بصورت اورژانسی پذیرفته نشود هیچ خدمتی دولتی به او داده نمی شود همین دیروز هشتم آذرماه1401بیمار ساعت1800مرکز درمانی دولتی مراجعه اما پزشک اورژانس نپذیرفت او بیمار اورژانسی است چون پزشکان درمانگاه ساعت1700درمانگاه بیمارستان دولتی را ترک به مطب شخصی خود مراجعه می کنند آنجا در مطب بیماران این چنینی هزینه ویزیت وداروی آنها آزاد حساب می شو.هیچ درمانگاه بخش خصوصی بیمارانی که دفترچه سلامت دارن مهر پزشک ارجاع دارن بصورت بیمه پذیرش نمی کنند باید ویریت آزاد پرداخت کنند بجای نوشتن دارو روی برگه دفترچه روی برگه ساده می نویسند تا دارو آزاد محسوب شود
آقای رئیس جمهور باور بفرمایید این واقعیت است از من خواسته شود مدرک مثبته ارائه دهم وزیر بهداشت نماینده پزشکان جاه طلب است هیچ خدمتی به ملت ایران نمی کند نمیگم عزل شود نمیگم برکنار شود درخواست دارم از سازمان مالیاتی استعلام کند کدام نسخه در سیستم هزینه داروی آن آزاد محسوب شده چرا؟؟تقاضا دارم بطور نمونه نسخه های که از یک مطب به بیمه ارسال شدن با سامانه مالیاتی مطابقت داده شوند تا مشخص شود آیا آن نسخه ها متعلق به من پزشک هزینه ویزیت آنها با کارتخوان مطب کسر شده یا نه؟خیلی راحت نسخه های پزشک فوق تخصص مغز واعصاب آقای ایکس در وقت عصر نهم آذر ۵۰نسخه است از بانک مرکزی استعلام شود آیا پزشک ایکس کارتخوان دارد؟سپس از سامانه مالیاتی استعلام شود عصر مورخه نهم آذر آیا به عزای ۵۰نسخه پزشک ایکس ۵۰فقره مالیات بحساب سازمان مالیاتی انتقال شده یا نه؟چنانچه بانک مرکزی گذارش کرد پزشک ایکس در مطب کارتخوان دارد اما مالیاتی از طریق کارتخوان مطب بحساب سازمان مالیاتی واریز نشده بدانید پزشک ایکس بیماران را مجبور کرده تا هزینه ویزیت را از طریق دستگاه خودپرداز جلوی بانک به شماره کارت بانکی پزشک یا منشی یا بچه خواهر پزشک واریز نمودن.اقای رئیسی عزیز از بنده گفتن بود خواه پند گیرن خواه ملال.این گذارش مردمی حالا منشأ آن از کدام استان کشور است وزیر موظف است مرا پیدا کند.اگر وزیر بهداشت مرا پیدا کرد به گذارشم رسیدگی کرد بدانید برای ملت کار می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاهر
۲۱:۰۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
چاره کار و شاید تنها راه کار اخذ کارمزد دریافت وج نقد در بانک هست بعنوان مثال هر یک میلیون تومان واریز وجه نقد 20هزار تومان کارمزد بانک دریافت کند ، آنوقت دیگه همه با کارت خوان کار می کنند و از دریافت وجه نقد خوداری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
یا خدا بازتلاششون شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
حاجی دلار چند ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاهر
۱۷:۰۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
سلام بنده از دولت و دستگاه قضا در خواست دارم کسانی که نسبت به اعلان خط فقر اقدام می کنند و بدون هماهنگی با مرکز آمار نسبت به تعیین خط فقر اقدام می کنند برخورد شدید کنند ، بنده الان یک بازنشسته با 12 تومن حقوق ماهانه با داشتن 3فرزند مجرد و تحصیلکرده بیکار شکر خدا زیاد دچار سختی نشده ام هنوز ولی قبلاً یکی اعلان کرده بود خط فقر 18میلیون تومان است و الان 4 روز پیش یک استاد دانشگاه نمی دونم روی چه حسابی خط فقر را 32 میلیون در ماه اعلام کرده که این خود الان در گروه همکاران خودم یک ول وله ایجاد کرده ، چرا با این آمار و اعداد دروغ ذهن و تمرکز افراد را به هم می ریزند و باعث نارضایتی از دولت و حکومت میشوند اینها همه با قصد و نیت این اعداد را اعلام و متاسفانه مسولین هم خاموش هستند و عواقب این اعلام ها را با نمی دانند و یا بی اهمیت می شمارند که اشتباه محض است.
Germany
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خط فقر ششصد تا هشتصد دلار هست!شما هم خونه و ماشین دارید!
همه فیمت هه توی ایران به دلار هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
داداش این جوری می گویند چون خودشان حقوق بگیرند، می خواهند با این روش حقوق خودشان زیاد شود.
حالا هر بلایی سر اقتصاد ملت بیاید برای اینها اهمیتی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خط فقر را باید با جیب جوانهای بیکار ایران بسنجی نه با دریافتی 24 میلیون تومان کارگر در آلمان.
اگر پرداختها بیشتر شود تورم باز افسارگسیخته تر می شود
مگر اینکه این تولید پول و نقدینگی با پشتوانه واقعی انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
Rasoul
۱۶:۲۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
همش وعده های تو خالی.دیگه پولی توی این مملکت نمونده که الکی وعده میدید.کفگیر ته دیگه ولی روتون زیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
این بیمه سلامت به ادعا رایگان در کجا پذیرفته میشود ؟ کدام بیمارستان و دکتر حاضر به پذیرش چنین بیمه ای است ؟ ما که تحت بیمه نیم بند بیماران خاص و ایرانیان بیمه سلامت بودیم هم در زمان شما از استفاده ساقط شده ایم . قوه قضاییه بابت دروغ باید ابتدا شما را و ابواب جمعی تان را احضار و مدرک این اکاذیب را از شما مطالبه کند تا بعد نوبت به دیگران برسد. دائما در حال بازی با روان مردم هستید. دست کم رحم کنید و با فرافکنی و ادعاهای نادرست اسباب زحمت و محنت را فراهم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
عقده ای
۱۵:۲۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آقا تو اگه اینکاره هستی برا کل ایرونی ها از زمانی که به دنیا میان تا زمانی که از دنیا میرن با همون کد ملی شون یک بیمه درست کن و سیستم مالیاتی ، پولی ،بانکی بچین دیگه این همه شرکت های کلاهبرداری بیمه و بانک ها برای چیه... اصلاً اینکاره هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آقا ما چه کار کنیم که به خاطر فقر ، بیمه سلامت هستیم ولی مشکل پزشکی مان به حدی شدید است که فقط باید پیش پزشک متخصص برویم. در شهر ما بیمارستان دولتی این تخصص را ارائه نمی دهد و هزینه سفر به مرکز استان هم زیاد می شود. در شهرمان پیش متخصص که می رویم علاوه بر پول ویزیت، پول دارو را هم باید آزاد پرداخت کنیم. چند بار هم به پزشکی که به عنوان پزشک خانواده برای ما تعریف کرده اند مراجعه کرده ام ، دو سه بار در مطبش نبود و یک بار با دریافت وجه یک شماره پیگیری داد که آن هم بی اعتبار بود. ما حتی توان پرداخت پول بیمه را نداریم و به همین خاطر در بیمه سلامت هستیم. والله باید به ضعیفترین قشر جامعه بیش از افرادی که توان پراخت حق بیمه را دارند، توجه شود. حداقل داروها را برای ما که داروهای ضروری اند و برای بقیه افراد جامعه تحت پوشش است برای ما هم تحت پوشش باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
جیب ما رو نزن با این گونیا بقیش پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
های فلانی چه بازیکنی هس های ما خیلی قوی هستیم درسته کاملا درسته اما بازی نکردند مستحق دادگاهی شدن هستند نه دریبل نه یارگیری نه بازیسازی نه برنامه و هدف خاص نه و نه و نه من همان 2 روز مانده گفتم نکند کم کاری و تحت تاثیر بعضی اتفاقات حداکثر تلاششون را نکنند دیدید وقتی تیمی گل میخورد معمولا دیگه بهتر بازی میکند تا جبران کند باید خیلی تلاش میکردند و نتیجه میگرفتند آقای فلانی هم چیزی ندیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۳۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
وجدانن از قیمت داروها و کمیاب شدنشون خبر داری؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
الان مشکل اصلی مملکت بیمه است ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
سلام جناب رئیسی دیگر برای ما تلاش کردن ونکردن مهم نیست چون سه سال روزگار بیمه رانندگان رو چند برابر پرداخت کردم که شاید فرجی شود و مثل قبل نصف حق بیمه را دولت بپردازد اما نشد وماهیانا دو میلیون پرداخت کردم و سرانجام ازروی ناچاری بیمه رانپرداختم که مخارج دیگرزندگی روتامین کنم اما کارت هوشمندم هم غیرفعال شد علی برکت الله.... وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
فوتبال هم که باخت
اینستاگرام رو باز کنید
بریم به کسب و کارمون برسیم.

(لطفا بدون اینکه از شغل طرف خبر داشته باشید
نظر ندید برو در اپ های داخلی.سپاس.)
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۳:۵۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
207 شده 480
Iran (Islamic Republic of)
ب ز
۱۳:۲۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
سلام لطفا درمورد همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین هم رسیدگی شود تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکیدتلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکیدتلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکیدتلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکیدتلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکیدتلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکیدتلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید تلاش تاکید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۲:۴۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تلاش دولت این است که در ماه‌های آینده بیمه سلامت و تامین اجتماعی پایدار شود تا هیچ بیماری نگرانی بیمه نداشته باشد.اگر همه بیمه بشوند .بهتر این نیست هیچ کس بیمه نشود.تا ثریا می رود دیوار کج.برای همین من به شما رای ندادم اقای رییسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
جوانان امریکا برپیروپاتالهای ایران مقتدررانه پیروز شدند کلا همیشه ما پیروزیم چیزی از ارزشهای پول فوتبالیستها وسیاستهای نظام کم نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ایرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررران باخت خخخخخخ