هر مشترک خانگی در خراسان جنوبی که در مصرف آب صرفه جویی کند ۵ برابر هزینه فروش آب را پاداش صرفه‌جویی می‌گیرد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به مصوبه وزارت نیرو در راستای حمایت از مشترکانی که در مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: پاداش ۵ برابری در انتظار این گروه است.

امامی گفت: هر مشترک خانگی که در مصرف آب صرفه جویی کند و مصرف خود را به زیر الگوی مصرف آب در استان (یعنی کمتر از ۱۵ مترمکعب در ماه) برساند به ازای هر متر مکعب صرفه‌جویی، ۵ برابر هزینه فروش آب را پاداش صرفه‌جویی می‌گیرد.

وی گفت: فروش هر متر مکعب آب ۶۱۷ تومان قیمت دارد که بیش از ۵ برابر این عدد معادل ۳۳۶۲ تومان به ازاء هر متر مکعب، به عنوان پاداش مصرف مشترکینی که نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش مصرف داشته باشند تعیین شده است و مشترک بستانکار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی افزود: این بسته حمایتی مختص بخش خانگی است و شامل واحد‌های دارای موانع قرائت، شکستگی، واحد‌های خالی از سکنه و اقامتگاه‌های غیر دائم نمی‌شود.

خراسان جنوبی ۳۵۷هزار مشترک آب دارد که از این میزان ۲۷۰هزار مشترک خانگی هستند.

همچنین ۶۱ درصد از مشترکین خانگی در محدوده الگوی مصرف و مابقی بالاتر از الگوی تعریف شده مصرف می‌کنند که با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در میزان آب می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

مهندس امامی از هم استانی‌ها خواست ضمن مدیریت در مصرف آب شرب هر گونه هدر رفت آب، ترکیدگی، نشتی و ... را با مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان (سامانه ۱۲۲) در میان بگذارند تا همکاران در اسرع وقت نسبت به رفع اتفاق و جلوگیری از هدر رفت آب اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.