۷۲ منزل مسکونی به همت گروه جهادی منتظران خورشید و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستا‌های کم برخوردار و صعب العبور شهرستان فنوج ساخته شد.

دبیر هماهنگ کننده جبهه جهادی منتظران خورشید گفت: این گروه جهادی توانسته است با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستا‌های محروم و صعب العبور شهرستان فنوج ۷۲ باب منزل مسکونی برای خانواده‌های نیازمند احداث کنند

حاج اسماعیلی افزود: برای ساخت و تکمیل این تعداد منزلِ محرومین، ۷ میلیارد تومان اعتبار جمع آوری وهزینه شده است.

وی گفت: ساخت فضای آموزشی برای کودکان در مناطق محروم، ساخت حسینیه، ایجاد فضای ورزشی برای جوانان، و ساخت سرویس بهداشتی از دیگر خدمات گروه جبهه جهادی منتظران خورشید در شهرستان فنوج است.

همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد امام خمینی برای آبادانی روستا‌های محروم، اشتغال و ساخت منزل ویژه محرومین، همواره در کنار گروه‌های جهادی ایستاده است و از مشارکت آنان استقبال میکند.

وی افزود:کمیته امداد امام خمینی استان سیستان و بلوچستان در سال جاری برای ایجاد اشتغالِ محرومین هزارو ۳۵۰ میلیاردتومان اعتبار مصوب دارد که تاکنون بیش ۶۸۰ میلیار تومان آن محقق شده و تبدیل به فرصت اشتغال و درآمد زایی شده است.

وی گفت:درسیستان و بلوچستان در ۸ ماه گذشته از سال، حدود ۹ هزارو ۹۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

گروه جهادی منتظران خورشیدِتهران ۲۱ سال است در مناطق محرومِ سیستان وبلوچستان برای افراد بی بضاعت فعالیت جهادی و خدمات ارائه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار