فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز کشف لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد.

سرهنگ براتی گفت: در راستای مقابله با احتکار کالا و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار لوازم خانگی در یک انبار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی، مکان دقیق نگهداری این کالا‌ها را در یکی از انبار‌های سطح شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام شده که دربازرسی از این انبار ۷۳ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل کولر، یخچال، فریزر، اجاق گاز و ماشین لباسشویی اتوماتیک احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر بابیان این که کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های احتکاری را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به آثار و پیامد‌های زیان بار قاچاق و احتکار کالا در نظام اقتصادی کشور و معیشت افراد جامعه خاطر نشان کرد: برخورد قاطع با محتکران و اخلالگران اقتصادی از اولویت‌های پلیس بوده و از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.