سرمربی تیم ملی عنوان کرد که تیمش باید در نیمه دوم دروازه آمریکا را باز می‌کرد.

کارلوس کی‌روش بلافاصله بعد از پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران با آمریکا که با باخت ایران و ناکامی از صعود به دور حذفی جام جهانی همراه بود گفت: نیمه اول برای آمریکا بود و نیمه دوم برای ایران. باید در نیمه دوم گل می‌زدیم که این اتفاقا رخ نداد. رویای ما کامل نشد. از حالا باید به گام بعدی با ایران فکر کرد.

او همچنین در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: نمی‌خواستیم این نتیجه را بگیریم و می‌خواستیم نتیجه دیگری بگیریم. آمریکا بازی را بهتر از ما شروع کرد و کنترل بهتری داشت. حریف از ما پرتحرک‌تر بود و چند شانس هم داشت. آن‌ها در نیمه اول استحقاق گلزنی را داشتند، اما در نیمه دوم ما بهتر شدیم.

وی افزود: ما فرصت‌هایی به وجود آوردیم. در نیمه دوم فرصت‌های بیشتری نسبت به نیمه اول داشتیم. متاسفانه در فوتبال تیمی که گل می‌زند، بازی را می‌برد. تیمی که اول گلزنی کند، استحقاق بیشتری برای پیشروی دارد. ما در نیمه اول گل خوردیم و با نتیجه‌ای که رقم خورد مجازات شدیم. منصفانه است که بگوییم باید در نیمه دوم گلزنی می‌کردیم و نتیجه صحیح این بازی باید مساوی می‌شد. فوتبال همین است. واقعیت همین است و برای آن‌ها (آمریکا) در دور دوم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به سوال یک خبرنگار پرتغالی مبنی بر اینکه نظرش درباره خبر‌هایی مبنی بر وجود تهدیداتی علیه بازیکنانش در صورت عدم خوش رفتاری، چیست؟ گفت: افتخار می‌کنم که مربی تیم‌ملی هستم. بازیکنانم بسیار عالی هستند. در گذشته مربی تیم‌هایی مانند چین، آمریکا، امارات، آفریقای جنوبی بودم و در حال حاضر تحسین خودم برای بازیکنان ایران دارم. از بازیکنانم به خاطر تلاش برای آموزش متشکرم.

کی‌روش گفت: در دنیایی که هستیم، مشکلات وجود دارد و همیشه ممکن است از منبع نامعلومی مسائلی گفته شود. اگر منبعی نامعتبر داشته باشید و اطلاعاتش را بپذیرید، این کار احمقانه بوده! باید به این دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم عادت کنیم. ما داستان‌های مختلفی درباره تهدیداتی که بازیکنان دریافت کرده‌اند، شنیده‌ایم. چیزی که می‌توانم بگویم این است که آن‌ها به خاطر تیم خود کار می‌کنند. بعد از صحبت‌هایی که با هم داشتیم، بازیکنان شروع کردند که دوباره لبخند بزنند و متوجه شدند که ماموریتشان چیست و وقتی بازی می‌کنند برای کشور ایران است. خوشحالم که مفتخر شدند که برای تیم ملی کشورشان بازی کنند.

وی درباره اینکه او در دو جنگ داخل و خارج از زمین مواجه بود و امروز هم ترکیب تیم برنده مقابل ولز را زمین فرستاد، اما تیمی در زمین بود که شامل فقر تاکتیکی بود و تیم برنده مقابل ولز را شاهد نبودیم و ایران بازی را باخت گفت: من فکر می‌کنم که در نیمه دوم مقابل تیمی که ثبات خوبی برابر انگلیس و ولز داشت، واکنش بسیار عالی داشتیم. آمریکا تیم بسیار خوبی است. آمریکا در دو بازی اول خود تیم موفقی بود و باعث تعجبم نشد که آمریکا همانطوری که مقابل ولز و انگلستان بازی کرده بود، ظاهر شد.

کی‌روش با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم بهتر بازی کرد گفت: ما فرصت‌ها و شانس‌های بهتری برای گلزنی داشتیم و این مساله رویای ما را به هم زد. هیچ شکی وجود ندارد که بازیکنان از نقطه نظر تعهد و اطمینان خاطر همه کار‌های لازم را در زمین فوتبال برای گلزنی انجام دادند و به نظرم سخت نیست که بگوییم ما مستحق گلزنی بودیم. در فوتبال هیچ "اگری" وجود ندارد و نظر منصفانه‌ای بعد از باخت نیست و باید ببینیم واقعیت و حقیقت چیست. باید دفعه دیگر برگردیم و خودمان را بهتر آماده کنیم و روحیه و فکر خودمان را متوجه بازی کنیم و سعی کنیم از کارمان تقدیر کنیم و احترام کسب کنیم و در همه دنیا همه به ما اعتماد کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در واکنش به اینکه چرا تیمش آهسته کار را پیش برد؟ گفت: اگر بازی آمریکا مقابل انگلستان و ولز را نگاه می‌کردید می‌گفتید که شانس دارند. دیدید که آمریکا مقابل انگلستان و ولز چقدر تهاجمی بود و همچنین در نیمه اول مقابل ما هم اینطور بازی کرد و ما از این مساله مطلع بودیم. ما با فشار زیاد کار کردیم. آمریکایی‌ها در بازی با انگلستان سه کیلومتر بیشتر دویده بودند. این واضح بود. ما آهسته نبودیم، اما می‌خواستیم از بهترین استراتژی استفاده کنیم.

وی افزود: چند بازیکن ما آسیب دیدند و نتوانستیم کارمان را آنطور که باید پیش ببریم. در نیمه دوم کارمان را بررسی کردیم. وقتی مقابل تیمی بازی می‌کنید که مثل ماشین فراری سریع است، کاری که باید انجام دهید این است که شاه‌راه را ببندید و فضای مانور آن‌ها را تقلیل دهید و همانطور که می‌توانستید ببینید، ما سه فرصت گلزنی هم داشتیم. در ناحیه گل این فرصت‌ها را مقابل آمریکا خلق کردیم، اما این فوتبال است و خدای فوتبال کسانی هستند که گل می‌زنند و کسانی که گل نمی‌زنند، مجازات می‌شوند و حق انتخاب دیگری نیست.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: بازیکنان من فداکاری زیادی انجام دادند و از هیچ چیزی برای پیروزی دریغ نکردند و می‌دانیم که شرایط تمرین کردن و بازی کردن آن‌ها مثل بقیه تیم‌های ملی نیست و ما آن شرایط را نداریم. وقتی که با آن‌ها روزانه کار می‌کنم و می‌بینم که چقدر به کارشان علاقه دارند و می‌بینم که می‌خواهند کارشان را نشان دهند، ایران از فوتبال پشتیبانی می‌کند، خوشحال می‌شوم که ایران سهمی از این کار داشته باشد و نماینده فوتبال ایران باشم. نمی‌خواهم درباره چیز‌های دیگر صحبت کنم. در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ هم همین اتفاقات برای ما رخ داد، اما زندگی جلو می‌رود. بازی‌های بعدی می‌آید و چیزی که باید انجام دهیم این است که منتظر مسابقات دیگر باشیم و سعی کنیم بازی‌های بعد را ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
علتش حذف نماد یوز پلنگ نماد سرعت و تکنیک بود از پیراهن تیم
-
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
گیروش تو فقط بباز تاج پشتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
یا خدا اینم میگه باید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
کی روش بدرد نخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خیلی متأثر شدم ،اگر نیمه اول هم مانند
نیمه دوم تلاش بیشتری کرده بودند ،
وضع فرق می کرد .
اما به قول آقای کی روش نیمه اول بازی
برای آمریکا بوده و نیمه دوم برای ایران ،
برای آدم سؤال پیش میاد که واقعأ چرا ؟!
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۶:۲۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تیم ملی و جناب کی روش در قلب ملت ایران جای دارند. ایران بهترین تیم رو و بهترین سر مربی رو در جهان داره و ما همچنان پشتیبان تیم ملی مون هستیم. با تمام تحریم هایی که امریکای خیانت پیشه بر علیه ملت ما روا داشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تیم آمریکا تیم قوی و جنگنده ای است و میشه گفت فوتبال در آمریکا رشد محسوسی نسبت به سنوات قبل داشته ،انتظار برد این این تیم خیلی خیلی کم بود ولی با بضاعتی که داشتیم خوب بازی کردیم .خسته نباشید باید برای اصلاح کار واقع نگر باشیم تیم های باشگاهی ما عملکرد خوبی ندارند برنامه چند ساله برای فوتبال نداریم مربی های باشگاهی ضعیف داریم فدراسیون فوتبال پیری داریم و ...پس بیشتر از این انتظاری نیست و اگر به همین منوال حرکت کند نه تنها بهتر نمی شود بلکه بدتر می شود که می بینیم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۲۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تو دیگه لازم نیست توجیه کنی . اول برن پاس دادن رو یاد بگیرن سرود ملی تو سرشون بخوره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
مسلمان از دو تا سوراخ یه بار نیش نمی خوره 4 سال پیش بس نبود استاد اسد آبادی از این بهتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
گام بعدی وجود ندارد
برگرد برو خونت
کی روش دندونهای ایرانی هارو شمرده
فکر کرده ما‌مثل خودش خریم
خدا نگزره از اونکس که توروآورد
حیف از بیت المال که دست به مشت ازخدابی خبرافتاده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
مردک هر ادم معمولی هم میدونه بایدگل میزدید حیف از ابن همه پول یامفت که مافیایی تاج به تو میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
باید قبول کرد که امریکا در برنامه ریزی حمله و بازی از ما بهتر بود..البته اکثر مردم هم از باخت تیم ما خوشحال بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تیم هیچ برنامه ای نداشت نه برای حمله نه برای دفاع ظاهرا کی روش فقط گفته بود برین هر طور شده گل نخورین
آقا زبون مو درآورد از بس که گفتیم بهترین دفاع حمله‌س
Iran (Islamic Republic of)
محمد ناصری
۱۱:۴۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
کیروش به خاطر مغز زنگ زدههست باختیم فکرت کلا اشتباه بود تو باید نیمه اول گل می زدی بعد به نظر ازروی قصد شجاع وکنعانی بازی ندادی یه مشت دب وداغون اوردی تو زمین جلوی امریکا دفاع قدرتی میخواستیم نه چنتا که گیج میزدند بیرانوندبا او ن کارای عجیبش دربازه بان کم بود اونا اوردیش مغزت هنوز تو دوران روسیه مونده
United States of America
hasan
۱۱:۰۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ازعملکرد تیم مقابل امریکا ناراضی هستیم وهمچنین ازوجودتاج وکیروش .ازبچه های تیم ملی خواهش میکنم پیشرفت وترقی رو از تمرین وتمرین وتمرین بخوان نه ازشانس.گله ای هم بکنیم ازهم وطنایی که ازباخت ایران خوشحال شدن به بهونه ی اینکه این تیم ایران نیست .طرز فکرتون رو خودتون رقم بزنیدنه رسانه های یک درمیان دروغ لندنی...هیچ وقت وبه هیچ عنوان فراموش نکنیدکه ماهم وطن هستیم نه دشمن چه مخالف نظام وچه موافق نظام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
حالمون رو گرفتید
Iran (Islamic Republic of)
یزدی
۱۰:۳۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تنها می توان گفت متاسفم وبه حال ورزش کشور خون گریه کرد !؟ آن زمان که فردی همچون آقای تاج وداردسته اش که به ایشان برای منافع خود رای دادندبا دهن کجی وقلدری حکومت درفوتبال را به دست گرفتند واینگونه دراقدامی خودسرانه ناجوانمردانه ودور از هرگونه روش ومنش پهلوانی وانسانیت ، مربی نجیب ،موفق تیم رابدون دلیل منطقی تعویض نمودند تکلیف مشخص بود
آقایان با احساس یک ملت بازی کردند ما می توانستیم موفق باشیم حال باید چشم به را ه باشیم تاچهارسال دیگر چهارسال عمرکمی نیست که اینگونه برباد برود
تنها چیزی که می تواند اندکی از درد جراحت وارد شده به این ملت بکاهد عذرخواهی واستتعفای همه کسانیکه درناکامی تیم نقش داشند می باشدازجمله آقای وزیر ورزش
Iran (Islamic Republic of)
سید علی بهرامی
۱۰:۱۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
اصلا برام مهم نبود چه ایران ببره چه نبره فدای سرشون انشاالله ساله دیگه وطن ایران من مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ظاهرا کی روش قصد خداحافظی نداره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
در فدراسیونی که مبناش فساده، انتظار دیگه ای نباید داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
هم به مردم باختین هم به آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
چیزی از ارزش تون کم نمیشه....همیشه موفق باشین ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
چند چند شد بازی خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
بازی شلخته وبه سختی توپ رو میگرفتن وبه راحتی ازدست میدادن افتضاح
Germany
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
در این دوره از مسابقات برنده واقعی مربی حرفه ایی و کارکشته تیم ملی ایران بعنی آقای کی روش بود او‌ از بجز آقای طارمی از دیگر نفرات تیم ملی ایرانی تر بود .
-
علی
۰۹:۵۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تبریک به ملت ایران بابت برد تیم آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
مگه این آقا میخواد بازم باشه که فکر قدم بعدی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آه مردم گردن فوتبال و فوتبالیست های بی غیرت رو گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۳:۳۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
کدام مردم شاید همان اقلیت و مزدور که عنتر آشغال و سیم ظرفشویی ازشون حمایت می کند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
برور بابا
خب فوتبال برد و باخت داره و برا هر تیمی پیش میاد
حرف مفت هم نزن
Germany
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
اگر بازیکن هامون بی غیرت اند، پس تو چی هستی که به ریشه و هویت ملی خودت هم لگد می زنی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تاج ذلت وقتی الکی و به ناحق دوباره به قدرت بر میگرده همین میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آیا وقتش نرسیده به مربیان جوان کشور خودمان نظیر فرهاد مجیدی، یحیی گل محمدی، جواد نکونام اعتماد کنیم سه دوره جام جهانی را تلف یک پیرمرد پرتغالی کردیم که بیاد نتیجه ای رو بگیریه که پنجاه سال پیش مهاجرانی ایرانی تبار گرفته پس کو پیشرفت ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تیم ملی فوتبال کشورمون کاملا قابل افتخاره . تلاش خودشون را داشتند و خوب بازی کردند ولی داوری به نفع آمریکا بود . احتمالا داور را خریده بودند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خیلی زشته با این ادبیات صحبت کردند وی ای ار کوچکنرین صحنه هم میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
کجای بازی به نفع امریکا گرفت سه بازی کردیم دوتا شو باخیم با ولز اگر دروازه بان اخراج نمیشود مساوی می شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
مهمترین عامل شکست تیم ایران , بازی دفاعی در نیمه اول بود و مشکل داوری بود که دقیقا مشخص بود به نفع آمریکا میگرفت
Iran (Islamic Republic of)
علی محرابی
۰۹:۳۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ضن عرض خسته نباشید خدمت ملی پوشان فوتبال.
متاسفانه فوتبال کشور ما دچار سو مدیریت بوده و هست و مقصر باخت و حذف ایران از جام جهانی اولا، دوما و سوما وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال میباشد. به تیم آمریکا هم باید تبریک گفت چرا که شایسته برد بوده و تیم بسیار خوب و منسجمی بود و آینده خوبی پیش رو دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آیا گل امریکا آفساید نبود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
داوری به نفع آمریکا بود و فداراسیون باید از حقوق ایران دفاع میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
سلام ،

یک کار برایم بکن آقای کی روش ،
به عنوان یک پرتغالی اشغالگر استعمارگر ،
با همه آنها که می گویند نتیجه مهم نیست
و ما فقط بازی می کنیم دشمن باش ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
الان آقای تاج کجاست که جوابگو باشه.این کار رو که اسکوچیچ هم بلد بود انجام بده.فقط هزینه برای کشور می تراشید.چقدر باید سعی و خطا انجام داد.نهادهای نظارتی چرا سکوت کردن؟
Canada
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آری ای جان که از دل ما میگویی .....
یک ماشبنی که نه شاسی درست دارد
نه موتور گیربکس درست
نه اکسل و .....
فرمان بنز برایش پورشه برایش آورده اند و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
بازم طبق معمول در موقعیت حساس و سرنوشت ساز جناب کیروش هیچ برنامه و تاکتیکی نداشت و از دادن چهارتا پاس عاجز بودن . فقط یه مساوی میخواستیم تا صعود حیف حیف حیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
بچه ها خیلی خوب بازی کردن، برنامه ی درستی براشون تعریف نشده بود .....
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
بهترین تیم ملی تاریخ ایران با بهترین فورواردهای آسیا ( و البته جزو بهترین ها در اروپا ) ولی بدترین نتیجه ممکن دلیل را باید در جای دیگر جستجو کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
سید علی بهرامی
۰۹:۱۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
اصلا برام مهم نبود چه ایران ببره چه نبره فدای سرشون سال دیگه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
بازیکنان همه خوب بودند خوب جنگیدن در برابر فضای رسانه‌ای و خیانت کسانی‌که خود را ایرانی می دانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
سردار منافقانه بازی کرد و 45دقبقه قدم زد تو زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
فرقش یکی دو بازی بیشتر یا کمتره ولی باید فوتبال حرفه ای مان را تقویت کنیم تا به اینگونه اما واگر ها نخوریم ودر مقابل تیم فوتبال معمولی امریکا پذیرای شکست نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آقا این نظر من رو باز تاب بدید لطفا
سامان قدوس بی شک یک تعویض افتضاح بود چون که ایران میتونست با آوردن امیری یا جلالی بهتر نتیجه بگیره ما به قدوس باختیم و این تعویض عمدی صورت گرفت به نظر من
در ضمن دفاع آمریکا شماره 2 dest رو جلالی راحت میتونست کنترل کنه و چرا کیروش خودش رو به نفهمی زد جای سوال داشت که چرا جلالی و امیری از همون اول بازی نکردند یا از نفهمی کیروش بوده یا از عمد اون در بازی ندادن .سامان قدوس به عمد بدترین پاسها و شوتهای خودش و بدترین بازی خودش رو ارائه داد و عمدی هم بود برید آنالیز کنید راحت مشخصه و این که کی به سامان قدوس این دستور را داده خدا داند ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
مقصر حذف ایران فقط خود کیروش بود بنظرم باید سرمربی در اولین فرصت تغییر پیدا کنه
ما بازیکنان با کیفیتی داریم ولی تیم اصلا برنامه نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۹:۱۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
در فوتبال برد و بخت در بعد کمی معنی دارد و نمود پیدا می کند ودر بعد کیفی می توان گفت تیمی که به ظاهر کنار می رود و بازنده برنده واقعیست و تیم ملی ایران شب گذشته برنده شد نه بازنده و به عنوان کسی که فقط بازی تیم ملی را وقت می گذارم خوشحال شدم که این نتیجه بدست آمد و ایران برنده دیدارها آمریکا شد باید متفاوت و عمیق به هر موضوع و اتفاق نگاه کرد و سطحی نگری و توجه به ظاهر امور رهزن و دام بزرگیست برای انسانها که اکثریت را به کام هلاکت می برد این پیروزی را به همه بچه های ارزشمند تیم ملی کشورمان تبریک عرض می کنم امیدوارم در دیگر مراحل زندگانی پیروز و موفق باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
هر آموزشی می بایست از پایه بصورت اصولی صورت بگیره
این تیم پتانسیل صعود رو نداشت و باید ما باید یاد بگیریم با توجه به داشته ها و ظریفیت هایی که ایجاد کردیم ، حساب باز کنیم
نه این بازیکن ها که توانایی فردی و گروهی بسیار پایین دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خیلی از ایرانی های عزیز اصلا دوست نداشتن تیم ملی ایران ببره حق دارند چون فوتبالی که با سیاست قاطی شده همون بهتر که برنده نشدن... خوشحالم که ایران جلوی آمریکا باخت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
هر چند دیر ولی حالا دیگه اقای تاج باید برای اون قرارداد خفت بار با ویلموتس مجازات بشه. به بهانه صعود تیم ملی به مرحله دوم، آزادش کردین و دوباره رییسش کردین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
قشنگ گفته در مقابل تیمی که مثل فراری سریع هست این بهترین استراتژی بود. تیم مقابل سرعتی که داشت اگر استراتژی کنترل و دفاع نبود گلهای بیشتری میزدن. متاسفانه فرصت گلزنی کمتری در نیمه دوم ایجاد شد.... و در نمیه دوم هم تیم مقابل کلا در دفاع بود و کار سخت تر شد. به هر حال مسابقه هست و دلیلی برای هیجان و شادی، نه شادی‌های ماندگارند نه ناراحتیها، انشالله آینده سرشار از روزهای شیرین و شاد برای همه مردم ما و مردم جهان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
به بازیکنان تیم ملی و سرمربی محترم خسته نباشید میگوئیم . ایشان تمام تلاش خود را داشتند و باید استقبالی شایسته از ایشان بعمل آید . البته قصوراتی بود , ولی فوتبال همینه , مثل هر جنگ دیگری , علت اصلی این نتیجه صرفا بازی دفاعی در نیمه اول بود که منجر به باز شدن دروازه شد . اگر از ابتدا یک بازی هجومی و تماما حمله را در پیش میگرفتند , نه تنها گل نمیخوردیم , قطعا میشد با چندین گل تیم نه چنان قوی آمریکا را شکست سنگینی داد . چون واقعا بازیکنان انگیزه و توان بالایی داشتند که آمریکا را با نتیجه سنگین شکست دهند . یکی دیگر از عوامل مهم این نتیجه , اشکالات داوری بود که نیم نگاهی به سمت آمریکا داشت . تنها بازیکنی که در حد و اندازه خودش و تیم ملی ظاهر نشد و جای تأمل هم دارد , آقای سردار آزمون بود که حداقل در دو مورد گل حتمی را از دست داد و پاس دیگر بازیکنان را خیلی راحت به هدر داد , چرا ؟ الله و اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
اسکوچیچ بود والا نتایج بهتری میگرفتیم.
کی روش و تاج باید با هم برکنار بشن.
این همه جوان لایق که دعوت نکردن به تیم ملی.
وقتشه که خیلی هاشون دیگه از فوتبال خداحافظی کنن.

ولی از نظر ملت ایران ما همون دقیقه اول برنده میدان شدیم
خسته نباشید جوانان غیور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکایی ها برای هر توپشون برنامه داشتن ولی تیم ما اصلا بدون برنامه بازی رو شروع میکرد و نمیتونستیم توپ رو به دروازه اونا برسونیم. فوتبال باید با تکنیک باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
سالها فکر می‌کردیم بازیکنان ایران قدرت بازی خوب ندارند و برای همین دفاعی بازی می کنند. تا اینکه بازی زیبا مقابل ولز رو دیدیم. اما دیشب این پتانسیل خوب با مربی گری و تاکتیک بد به هدر رفت. این یک خیانت بود در حق خود بازیکنان و مردم. باید تاج و کی‌روش پاسخ گو باشند. انگار از عمد کاری کردند تا پیروز نشیم و دشمن شاد بشیم!! وقتی جناب تاج با پرونده قضایی دوباره رئیس میشه، دیگه معلومه چقدر فساد و لابی زیاده. الکی مثل دشمن، روحیه مردم رو به بازی نگیرید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خوشحال شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ای بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا اگه نیمه دوم برنده نبود قطعا به حملاتش ادامه میداد و شما هم نیمه دوم میشدین مثل همون نیمه اول دست و پا بسته و دفاعی .

اگه نیمه دوم خوب بودین بخاطر عقب نشینی تیم آمریکا بود
آخه این چه پاسهایی بود که رد و بدل میشد؟حفظ توپ که اصلا خوب نبود .
اونایی هم که اواخر نیمه دوم اومدن تا گرم شدن و قلق بازی دستشون اومد بازی تمام شد .
از نظر من امیری و ترابی و قدوس از همون اول بازی میبایست باشن.

ولی همین که غیرت خودشون رو نشون دادن جای تقدیر و تشکر داره.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۸:۴۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
زر نزن مرتیکه با این ترکیبت میلاد محمدی. حاج صفی. چپ راست تیم اتوبان شده بود آخه الاغ جلالی باید تو این بازی بیاد امیری واسه چی بردی مجید حسینی به اندازه تمام عمرش لایی خورد تو این بازی
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۰۸:۲۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
باید و باید و باید !!دیگه گذشت گل نزدید
تعجب میکنم سیاهپوستانی که شهروند دست چندم آمریکا بودند و اینقدر بهشون ظلم میشه چطور برای امریکا تلاش میکردند و اینکه چطور مثل اسب ورزیده و مسابقه می دویدند برعکس یوزهای کند و پیر ما،متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
و اما قضاوت با تاریخ
برگزاری همزمان مانور نظامی حمله همه جانبه به یک کشور با کوبیدن چند ساله بر طبل جنگ و تحریمهای ظالمانه چند ساله و گسیل ناوهای دارای بمب کثیف تا دندان مسلح به آبهای اطراف محل برگزاری جام جهانی آنهم در صورتیکه خود امریکا از برجام خارج شد چاره ای برای ایران نمی گذاشت جز باخت و بازیی در سختی و رعب و وحشت
بله ما باختیم اما آقای فیفا
حق امریکا محرومیت از جام جهانی بود نه صعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ظاهرا نفرین اسکوجیج بیشتر کارساز بوده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
فقط حراااافی ... باید بازی با ولز رو بارها نگاه کنی مردم رو هالو فرض کردی از دقیقه اول بازیکنان حال دویدن وبازی نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
کاش این فساد در فوتبال ما برچیده میشد که اینگونه مربیهای درجه3 راهی به ایران پیدا نمیکردن که اینجوری آبرو و امید یک ملت را لگد مال نکنن.واقعا تاسف باره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
فساد در فوتبال ایران موج میزند کی روش اسقاطی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تاج وکیروش 85 میلیون آدم و به مسخره گرفتن ، با گفتن جملاتی مثل (ما نمیخواستیم این نتیجه را بگیریم میخواستیم نتیجه دیگری بگیریم ) به ریش ملت میخندن آخه آدم ! این حرفه تو میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
وقتی در بازی قبلی پیروز شدیم گفتم ربطی به کی روش نداشت چون تصمیم بچه ها برد بود اما الان باخت به کی روش ربط داره با ناسازکاری با سردار و... همین میشه-
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
هر مربی درجه سه دیگه ای راحت تیم رو میبرد دور بعد، فدراسیون فساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
باپول بیت المال نمایندگان مجلس ومدیران کل رو بردن قطر عاقبتش همین میشه...خیلیاشون هم استادیوم نرفتن بلیطاشونو 8میلیون فروختن..محض اطلاع...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
یاد این شعر افتادم گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود
گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ه
۰۹:۱۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
نام و یاد استاد دکتر قیصر امین پور برای همیشه زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
از اينكه ايران باخت بسيار خوشحالم
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۸:۱۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خیلی خری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
دیوونه دیوونه
دیوونه شو دیوونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آفرین خوبه اینقدر صداقت و وژدان داری که حرف دلت رو روراست گفتی ،ذات پست و پلید خودت رو نمایان کردی از امثال تو و وطن فروش و کم کار همچون تو در این کشور نداریم
Iran (Islamic Republic of)
دیبا
۰۸:۲۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
چرا می سوزی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تو از فروش خیلی چیزهای دیگه هم خوشحال میشی بی غیرت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
اگه ایرانی هستی و خوشحالی خیلی بی غیرت تشریف داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
از بس بی غیرتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تو همیشه خوشحالی ثابت می‌کنی که چقدر ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ایرانی هستی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
حق داری دیگه ایرانی نیستی فقط فارسی حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
اگه میخوای خوشحال تر بشی میتونی کارای دیگه هم بکنی
ای بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
کسی که وطن خودش رو می فروشه و از باختش خوشحاله مواظب باشه چون ممکن ناموس خودشم به حراج بزار!!!!

ایرانی اصیل وطن فروش و بی غیرت نیست خودتان را کنکاش کنید که آیا ایرانی هستید یا رگ غیر ایرانی دارید و نمی دانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
شما قطعاً هنوز اسم نام پدر در شناسنامه شما نیست
Germany
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خاک عالم تو سرت! از هوا و اب و نان این زمین میخوری و از امنیت اش برخورداری بعداینجوری نمک به حرام هستی. تیم ملی ایران تیم ایرانه.فقط امثال مصی علینژاد خائن کاسه لیس صهیونیسم و سیا از شکست تیم ملی خوشحالی میکنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آه اسکوچیچ گرفتتون بیچاره تیمو برد جام جهانی بعد تو اومدی با این اَرِنج مزخرفت تیمو ریدی توش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
اگه میبرد هم همین حرف را میزدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
درست مثل 98 میلادی که مایلی کهن بیشترین سهم را در رفتن تیم ملی فوتبال به جام جهانی داشت , ولی امد و میوه راچید . خودش هم گفت که من کاری نکردم و فقط دعا کردم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آقای کیروش خسته نباشید خدا نیت شما رو میدونه و ایشالا در پناه خدا باشی همین که تونستی اون بچه هایی که از همه طرف فشار روانی روشون بود رو جمع و جور کنی کاره بزرگی بود اونام تلاش کردن اما نشد تیم مقابل شدیدا جوان بودن و در تیم های خوبی بازی میکردن خوب دیگه ما هم تلاش کردیم از لحاظ بدنی کم آوردیم ولی بازم زندگی ادامه داره و باید تلاش کنیم شاید ۴ سال دیگه رو به روی امریکا قرار بگیریم از الان باید به فکر جبران شکست و پیروزی باشیم به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۷:۵۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه نکاه کیروش همیشه ضد حمله هست و این یعنی چند گام عقبی تیم ایران با این پتانسیل چرا باید بشینه عقب نه اینکه بهترین دفاع حمله اس- باید قبول کرد کیروش فقط به ضد حمله فکر میکنه بازیکن های ما در نیمه اول بی حال بودن و اصلا عجله نداشتن حتی بعد از گل عجله ای برای مساوی کردن نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
با اون همه بودجه ای که خرج تیم ملی کردید میتونستید ۴تا استادیوم بسازید
ننگ بر مدیریت کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تاج باید استعفا بده و کی روش اخراج شود.سر مردم را کلاه نذاریم تیم بدون این مربی هم میتوانست این نتایج ضعیف را هم بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
باید میزدیم را قبل از بازی باید می فهمیدی بازی ایران و امریکا هیچ ربطی به امتیاز و .. نداره باید از قبل میدانستی طوفانی بازی کنی بازیکن ها رمقی نداشتن انگار درست رو کاوری نشده بودن دویدن و حرکت یک نفر کاملا پیداست به هر حال گفتیم اینجا هم تودهن دروازه دشمن بزنیم مثل تو دهنش که معلوم شد اینا که اونجا بودن این کاره نبودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
باید خیلی کارها می کردیم
ولی اول انگلیس و بعد هم آمریکا تو قوطی کردنمون
البته مردم خوشحال شدن
خخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
چرا میگین مردم بگو من خوشحال شدم ماواقعا ناراحتیم ک تلاش بچهامون به نتیجه نرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تاج و کیروش سر تیم ملی را بریدند بیچاره مربی قبلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
اگر در نیمه اول هم مثل نیمه دوم هجومی بازی میکردن میبردن.فقط مربی ایرانی میتونه دلسوز ایران باشه و گرنه ما فقط باید گل نمی خوردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا چه کارش میکنه
سوراخ سوراخش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خاک بر اون کله پوکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خیلی حیف شد دلم سوخت حق ما این نبود به خداااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
برو بابا با اين بازي شلخته اي كه به نمايش گذاشتيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
بازی نیمه اول نشان میداد ما برای مساوی رفته بودیم نه برد اگر برای برد می رفتیم شاید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
باید سردار زودتر تعويض میشد و کریم انصاری فرد می‌آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
واقعا آزمون در این بازی خیلی ضعیف ظاهر شد و فقط دور خودش میگشت . عملکردش مشکوک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
عزیز جان نه آزمون نه انصاری‌فرد نه نورالهی طبق آمار افتضاحی که داشتن لیاقت حضور در تیم ملی رو نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۷:۱۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
با انتخاب یک مربی ترسو که فقط به فکر نباختنه و ترکیبی جز چیدن اتوبوس دفاعی یاد نداره نتیجه این چنین دور از انتظار نداشت ایشون می گفتن که از بازی با انگلیس تجربه بدست آوردن ولی ایشون از اون بازی هیچ تجربه ای دشت نکردن بازی با آمریکا همانند بازی با انگلیس بی برنامه و بدون تاکتیک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خوب متاسفانه خبر خوشحال کننده ای از فوتبال دریافت نشد حداقل زندانیان در بند اعتراضات اخیر رو آزاد کنید تا خانواده هاشون وخانواده بزرگ ایران خوشحال بشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
دیگه این خیابانی را نگذارید گزارشگر فوتبال باشد خیلی خیلی بد گزارش میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
بایدهای زیادی بود که نشد ..چرا ?
Iran (Islamic Republic of)
an
۰۷:۰۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
چرت نگو بابا توهم مثل غربی‌ها هستی نباید انتظارات داشته باشیم مشکل مملکت ماست که شماهارو راه میدن این همه مربیان خوب تومملکت داریم که ازهمه تون بهترن حیف اون پولهایی روکه دولت به تو داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ورزشی که سیاسی شود نتیجه اش بهتر از این نمیشه !
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۶:۴۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ای بابا. یه مسافر زمان پیش بینی کرده بود ایران میبره که. چی شد پس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
سردار آزمون باید لاغر شود تا بتواند راه برود
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۳:۳۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
سردار آزمون دیگه بدرد فوتبال نمی خورد باید برود سمبوسه بفروشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۰۶:۱۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
بازیکنای تیم آمریکا مثل آرنولد بودن با یه تنه بازیکنای ایران رو نقش بر زمین میکردن، چون غذایی که اونا میخورن و آبی که مینوشن سالمه. حالا شما بیا برو آب تهران رو مزه کن،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خب گل میزدین کسی جلوتونو گرفته بود؟
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۰۵:۳۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
مبارکتون باشه این باخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
بی شرفی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۲۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
البته لازم بذکر میباشد در راهپیمایی جهت مطالبات مردمی // برای اینکه ضد انقلاب سو استفاده نکند // شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل کودک کش // و سلام فرمانده هم بایستی خوانده شود
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۲۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
حالا که با باخت مقابل امریکا مسئله فوتبال وجام جهانی فیصله پیدا کرد // برمیگردیم سر کار اولمون
مطالبات بحق مردم از مقامات محترم // تظاهرات البته با گرفتن مجوزهای لازم و رسمی از مقامات محترم // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
اشتباه ایران این بود که شما به عنوان مربی برگزید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تورو چه به تیم ملی
حیف اسکوچیچ
Italy
ناشناس
۰۴:۱۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی
۰۴:۱۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
باید باز می کرد ولی نکرد.
منم دوست داشتم پول دار بشم ولی نشدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
از هرچی فوتبال و فوتبالی هست متنفر شدم بیشتر فوتبالی ها دروغ می گویند برای خوشحالی مردم چنین و چنان می کنیم فقط به فکر پول و موقعیت خود هستند من به این باور رسیدم که ورزش فوتبال مخصوصا در ایران ورزش کثیفی است. معلوم بود که نمی خواهند ببرند و علت آن را خدا می داند البته تاحدودی می شود حدس زد چرا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
خواهشا این سبک بازیدر جام ملتها تکرار نکنید مربی با سبک متفاوت بیارید
۱۲
آخرین اخبار