رسیدگی به وضعیت زمین‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با حضور نمایندگان شرکت مادر عمرانی کمیته امداد کشور برگزار شد.

استاندار همدان در این نشست گفت: برای ایجاد درآمد بیشتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان با تغییر کاربری‌های اراضی موافق به اموال به منظور اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی موافقت می‌شود.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: در این تغییر اموال‌ها باید رعایت اصول محیط زیست، قطع نشدن درختان، از بین نبردن باغ‌ها، کسب بیشترین ارزش افزوده و هزینه کردن تمامی درآمد به دست آمده در داخل استان مورد توجه باشد.

او گفت: وضعیت سه زمین در محدوده شهری همدان که از املاک کمیته امداد امام خمینی(ره) است بررسی شد و قرار شد ظرف یکماه آینده با توافقی که با شهرداری و شورای شهر و مسکن و شهرسازی دارند این زمین‌ها تغییر کاربری، واگذار و دارای مجوز ساخت و یا تبدیل به اموال دیگری شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان هم گفت: ما در استان همدان ۶۱ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد داریم که مهمترین مشکلات آن‌ها نداشتن مسکن است.

محمدرسول شیخی‌زاده گفت: امسال با تفاهم نامه‌ای که با بسیج سازندگی داریم مسکن ۸۰۰ خانوار زیر پوشش این نهاد که شناسایی شده اند در دست ساخت است و از ۹ هزار خانوار مستاجر شهری هم ۵ هزار و ۷۱۳ خانوار برای مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده اند.

او گفت: از زمین‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار است مقداری به مسکن و شهرسازی برای تأمین زمین‌های طرح مسکن اقدام ملی داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.