رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: انیمیشن سینمایی «لوپتو» برای فرزندان و خانواده مدافعان امنیت در یزد اکران می‌شود.

حسام سالکی رئیس حوزه هنری استان یزد در دیدار با سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد با قدردانی از زحمات و مجاهدت مدافعان نظم و امنیت در نیروی انتظامی، در زمینه پویانمایی سینمایی «لوپتو» اظهار داشت: این فیلم نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی است که با هدف شادی‌آفرینی برای کودکان و خانواده‌های ایرانی با شعار شادی ساختنی است روی پرده سینما رفته است.

او افزود: این اثر به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری با تکنیک سه بعدی به همت هنرمندان کرمانی در استودیو فراسوی ابعاد، تولید شده است.

سالکی با بیان اینکه این پویانمایی موزیکال با فضای طنز و مهیج توانسته لحظاتی شاد و شیرین را برای کودکان، نوجوانان، دانش آموزان و خانواده‌هایشان رقم بزند از مدافعان امنیت و فرزندانشان برای تماشای این اثر جذاب و دیدنی دعوت کرد.

رئیس حوزه هنری استان اظهار داشت: این فیلم سرشار از پیام‌های مثبت و الگو‌های کارآمد است و می‌تواند برای آینده‌سازان ایران اسلامی، الهام‌بخش مفاهیمی، چون امید، تلاش، خلاقیت و مقاومت در مواقع سختی و تنگنا‌ها باشد.

او با بیان اینکه لوپتو در گویش کرمانی به معنی اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌های دست‌ساز است که در زمان قدیم، مادر‌ها برای فرزندان خود درست می‌کردند گفت: انیمیشن سینمایی لوپتو عصر‌ها در پردیس سینمایی تک و سینما جام‌جم یزد میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.