۳۲ پلتفرم با همکاری ساترا پوشش جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به صورت قانونی به عهده دارند و هشت پلتفرم هم ویژه برنامه‌هایی را درنظر گرفتند.

محمد‌صادق افراسیابی، سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره پلتفرم‌هایی که برنامه‌هایی را ویژه جام جهانی پوشش می‌دهند، گفت: در حال حاضر، حدود ۳۰۰ پلتفرم از ساترا مجوز گرفته‌اند که از این تعداد ۲۳۷ پلتفرم از ساترا مجوز رسانه فراگیر نمایشی دارند و بخشی زیادی از این پلتفرم‌ها صرفاً آرشیو مناسبی از انیمیشن‌ها و فیلم‌های پرمخاطب متناسب با ویژگی‌ها و علاقه مندی‌های مخاطبان ایجاد کرده‌اند. از طرفی، حدود پنج پلتفرم از میان این پلتفرم‌ها در حوزه نمایش خانگی فعالیت ویژه دارند. 

افراسیابی ادامه داد: از میان ۲۳۷ پلتفرم دارای مجوز رسانه فراگیر نمایشی در حال حاضر ۳۱ پلتفرم شامل نماوا، طرفداری، آخرین خبر، اکران ۲۴، سیما وا تی وی، آکو، مد و برند، هروتا، فانو فیلم، هما تی وی، ویدانه، سینما رکس، تله ویدئو، مشهدی تی وی، پهباد، نمافیلم، آپ فیلم، مسنی سینما، فیلمالند، اسپرت پلاس، لحظه، اسپرت تی وی، گپ فیلم، پویا رسانه، تماشا، تماشاخانه، هابینا، پیج تی وی، آنتن، پلی نو و سیمای همراه از ساترا آی فریم شبکه‌های ۳ و ورزش سیما را برای پخش زنده مسابقات جام جهانی دریافت کرده‌اند.

به گفته سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، روبیکا نیز پخش زنده شبکه سه ویژه جام جهانی را با همکاری IPTV فام پوشش می‌دهد؛ بنابراین جمعا ۳۲ پلتفرم پخش زنده جام جهانی شبکه ۳ یا ورزش را پوشش می‌دهند. تنها پلتفرمی که تخلف داشته که با پیگیری انجام شده از مراجع قضایی این تخلف هم متوقف شده، آپارات بوده است؛ لذا در حال حاضر، تمام پلتفرم‌ها جام جهانی را به صورت آی فریم شبکه سه یا ورزش به صورت قانونی پوشش می‌دهند که این امر بیانگر تعامل و همکاری میان ساترا و پلتفرم‌هاست.

افراسیابی توضیح داد: از میان ۳۲ پلتفرمی که جام جهانی را به صورت زنده پوشش می‌دهند، ۳۱ پلتفرم  از ساترا آی فریم شبکه ۳ و ورزش سیما را دریافت کرده‌اند، روبیکا که با همکاری IPTV فام تصویر و صدای گزارشگر شبکه ۳ سیما را پخش می‌کند، هشت پلتفرم اقدام به طراحی ویژه برنامه‌ها، قرعه کشی از میان بینندگان پخش زنده جام جهانی، برگزاری مسابقات پیش بینی نتایج فوتبال بدون اخذ هزینه از کاربران و پویش‌های تولید محتوای مردمی ویژه جام جهانی کرده‌اند که اسامی پلتفرم‌هایی که در این حوزه برای کاربران خود برنامه ریزی اختصاصی کرده‌اند شامل نماوا، ویدانه، اسپرت پلاس، تماشاخونه، آنتن، آخرین خبر، طرفداری و روبیکا است. از میان این هشت پلتفرم شش پلتفرم جوایز نقدی برای مشارکت بیشتر کاربران خود در ویژه برنامه‌های جام جهانی در نظر گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار