مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز گفت: بیست و ششمین دوره جشنواره ورزشی بین دانشکده‌ای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

آقای خدادادی در نشست هم اندیشی مسئولان ورزشی دانشکده‌های دانشگاه تبریز، با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش دانشجویان، کارکنان و اساتید گفت: بعد از همه گیری کرونا دانشگاه تبریز با مشارکت، همکاری و همدلی همه دانشگاهیان پانزدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که بزرگترین رویداد ورزشی کشورمان بود با اقتدار و موفقیت برگزار نمود.

وی افزود: برگزاری این رویداد بزرگ و مهم ورزشی در دانشگاه تبریز بعد از کرونا موجب شور، نشاط و شادابی دانشجویان در دانشگاه‌ها شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه این مدیریت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و تدوین و برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف برای دانشجویان و دیگر کارکنان دانشگاه است، تصریح کرد: با ساماندهی، برنامه ریزی و تکمیل برخی زیرساخت‌ها سعی شده بستر‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های ورزشی برای همه دانشگاهیان دانشگاه تبریز فراهم شود.

آقای خدادادی اضافه کرد: ما باید در حد توان با همکاری و مشارکت همدیگر فضای امن و راحتی را برای فعالیت ورزشی دانشگاهیان فراهم کنیم.

وی افزود: برگزاری جشنواره ورزشی بین دانشکده‌ای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز، بهترین فرصت برای جذب دانشجویان برای فعالیت‌های ورزشی و استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: بیست و ششمین جشنواره ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز طبق روال سال‌های پیش با هدف گسترش فرهنگ حرکت و ورزش جهت افزایش نشاط عمومی در بین دانشجویان و جذب و مشارکت در برنامه‌های سازنده و فعالیت‌های فراگیر ورزشی برای تقویت روحیه، ایجاد شور و نشاط و شادابی و همچنین توسعه فعالیت‌های ورزشی و رقابت‌های سالم بین دانشکده‌ها در مجموعه‌های ورزشی استادیوم و ژیمنازیوم دانشگاه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.