پلیس بروکسل تحقیقاتش را درباره ناآرامی‌های این شهر پس از باخت برابر مراکش آغاز کرده است.

یکی از شگفتی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست بلژیک برابر تیم ملی مراکش با نتیجه ۰-۲ بود.حضور ستاره‌هایی، چون روملو لوکاکو، ادن هازارد و کوین دی بروینه در زمین هم نتوانست مانع از باخت تیم روبرتو مارتینز برابر مراکش شود و این موضوع خشم بسیاری از مردم بلژیک را به همراه داشت.
آن‌ها پس از سوت پایان بازی به خیابان ریختند و درگیری‌های شدیدی در پایتخت این کشور به خاطر شکست تیم ملی بلژیک رخ داد که با دخالت پلیس خاتمه پیدا کرد.
حالا خبرگزاری بلژیکی بلگا مدعی شده است که دادستانی این کشور در حال تحقیق از یکی از مظنونان این حادثه است و از دوربین‌های مداربسته برای شناسایی سایر افرادی که اقدامات غیرقانونی در خیابان انجام دادند استفاده خواهد کرد.
گفته می‌شود که پلیس بروکسل قصد دارد برای بازی بعدی بلژیک برابر کرواسی در روز پنجشنبه مکان‌های خاصی از این شهر را با دقت بیشتری زیر نظر بگیرد.
آن‌ها برای مقابله با افرادی که دست به تخریب اموال عمومی زده بودند از ماشین آب پاش استفاده کردند، اما مواد محترقه با صورت یک خبرنگار برخورد کرده و یکی از آتش نشانان نیز با پرتاب سنگ آسیب دیده است و حالا آن‌ها به دنبال انجام موارد پیشگیرانه بیشتری هستند.
این در حالی است که در بعضی از ویدیو‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، بعضی از این افراد پرچم مراکش را در دست دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار