معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان گفت:بسیج فقط نیروی نظامی نیست بلکه یک آرمان برگرفته از نهضت عاشورا است و به عنوان یک ملت عاشورایی در تاریخ ماندگار مانده است.

 سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان در مجمع عالی بسیجیان استان ایلام با اشاره به اینکه بسیج در سه ضلع اعتقادی، انقلابی و مردمی شکل می‌گیرد اظهار داشت:بسیج نیروی نظامی نیست بلکه یک آرمان برگرفته از نهضت عاشورا است که با این تفکر، ایران اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده و به عنوان یک ملت عاشورایی در تاریخ ماندگار مانده است.

وی افزود: جامعه نیازمند استحکام اعتقادی است که بسیج، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه نقش مهمی در استحکام بخشی درونی جامعه در برابر نقشه‌های دشمن دارند.

وی با بیان اینکه اکنون در جنگ نرمی سخت‌تر از نبرد دفاع مقدس هستیم اظهار کرد: در جبهه فضای مجازی، سربازان جبهه نرم باید هوشمندانه و مدبرانه در برابر حمله‌های دشمنان مقابله کنند تا نسل جدید مرعوب هجمه‌های دشمنان نشوند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان، راهبرد دشمن در برابر انقلاب اسلامی را پوسیده و تکراری عنوان کرد و گفت: در فتنه ۸۸ تلاش گسترده‌ای در جلب خواص و عامه مردم داشت، اما در مقابل سکوت خواص، مردم با بصیرت و زمان شناس با طی طریق مسیر درست، فریب دشمنان را نخوردند.

وی افزود: حقیقت جامعه ایران، انبوه مردم متعهد حاضر در صحنه هایی، چون سیزدهم آبان ماه است نه آن تعداد جمعیت اندک فریب خورده که با القائات فریبنده رسانه‌های معاند به کف خیابان‌ها آمدند و توسط این رسانه‌ها با بزرگ نمایی نشان داده می‌شود.

وی بیان کرد: هوشمندی ملت ایران از هر قوم و حزب، نیروی‌های مسلح کارآمد و قوی و وجود رهبری هوشمند و مدبر باعث شده که دشمن جرات حمله نظامی به ایران را نداشته باشد هرچند دشمن در نبرد خود به دنبال تصرف قلب، ذهن، افکار و تصرف شجاعت ایرانیان است.

وی اظهار کرد: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی این مملکت هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب بار‌ها مطالبی را خطاب به جوانان و نوجوانان بیان کرده اند و در مقابل دشمنان نیز حساب ویژه‌ای بر روی این قشر برای رسیدن به اهداف شوم خود باز کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیج به دنبال ارائه راهکار و خدمات رسانی به مردم بدون موازی کاری با دستگاه‌ها است، اظهار داشت: باید با همکاری نیروی بسیج و دستگاه‌های مختلف اولویت‌ها و نیاز‌های استان احصا و در قالب برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت با همکاری بسیج، دستگاه‌ها و مردم اجرایی شود.

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.