مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای نظارت بر روند پاسخگویی به مراجعات مردمی به معاونت‌ها و بخش‌های مختلف استانداری، استاندار به‌صورت سرزده در معاونت‌های مختلف استانداری حضور پیدا کرد.

مهران مرادی با اشاره به اینکه دوشنبه‌های هر هفته معاونت‌های مختلف استانداری چهارمحال و بختیاری پذیرای مراجعات مردمی هستند، اظهار کرد: پاسخگو بودن به سوالات و درخواست‌های مردمی یکی از تاکیدات استاندار است، پاسخگو بودن به سوالات و درخواست‌های مردمی یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران نیز محسوب می‌شود.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای نظارت بر روند پاسخگویی به مراجعات مردمی به معاونت‌ها و بخش‌های مختلف استانداری، غلامعلی حیدری استاندار به‌صورت سرزده در معاونت‌های مختلف استانداری حضور پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: استاندار در بازدید از بخش‌های مختلف استانداری چهارمحال و بختیاری به درخواست‌های مردمی و مراجعات نیز پاسخ دادند و همچنین دستورات لازم را برای حل مشکل مراجعه‌کنندگان صادر کردند.

مرادی گفت: در مجموع امروز استاندار چهارمحال و بختیاری با بالغ بر ۲۰ نفر از مراجعه‌کنندگان به معاونت‌های مختلف استانداری به‌صورت چهره به چهره دیدار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار