دبیر جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران درباره جزئیات پخش بازی ایران و آمریکا در سطح شهر توضیحاتی داد.

رضا سیفی، دبیر جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه‌های شهرداری تهران برای بازی امشب ایران و آمریکا در پایتخت اظهار کرد: از ابتدای شروع بازی‌های جام جهانی شهرداری تهران برای مردم  پایتخت برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دید یکی از این برنامه‌ها دهکده جام جهانی در ۴ نقطه شهر تهران بود.

وی ادامه داد: در این دهکده‌ها مردم می‌توانستند به تفریح و ورزش بپردازند همچنین بازی جام جهانی را هم تماشا کنند، اما امشب ما این برنامه را گسترش دادیم و در برج میلاد برگزار خواهیم کرد.

دبیر جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران گفت: در مراسمی که امشب در برج میلاد به دلیل بازی ایران و آمریکا برگزار خواهد شد، خانواده‌های شهدا، معلولان، جانبازان، فعالان حوزه سلامت و... حضور دارند که برای آن‌ها دعوتنامه ارسال شده است.

سیفی تاکید کرد: به دلیل محدودیت ظرفیت نمی‌توانستیم میزبان تمامی مردم باشیم و از آن‌ها دعوت کنیم.

وی گفت: در صورت پیروزی ایران در بازی امشب، برج میلاد نور افشانی خواهد شد و این در طول سال بسیار کم اتفاق می‌افتد.

دبیر جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران یادآور شد: بعد از بازی در برج آزادی، برج میلاد، میدان ولیعصر و اراضی عباس آباد جشن برگزار می‌شود که شرکت برای تمامی عموم آزاد است.

سیفی ادامه داد: در هر ۲۲ منطقه شهر تهران، فرهنگسرا‌هایی وجود دارد که مردم می‌توانند برای تماشای بازی به آنجا مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار