سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از افزایش ۸ درصدی تناژ جابجا شده در جاده‌های استان خبر داد.

حاجی صفری گفت: از ابتدای سال تا پایان مهر ۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تن تناژ در جاده‌های استان جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۸ درصد افزایش داشته است.

او افزود: از ابتدای سال تا پایان مهر هزار و ۲۵۳ تخلف اضافه تناژ در استان ثبت شده است که در مجموع ۱۶ هزار و ۷۵۹ تن مازاد بر ظرفیت ناوگان توسط ناوگان باری جابه جا شده است.

حاجی صفری اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان مهر ۲۱۴ هزار و ۲۹ بارنامه نیزصادر شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی عنوان کرد: افراد متخلف علاوه بر جریمه اضافه تناژ توسط پلیس راه، تخلف جهت سیر مراحل به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ها‌ی استان ارجاع شده و پس از تعیین خسارت وارده به راه و پرداخت آن، راننده ناوگان و شرکت حمل و نقل به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شده اند.

او تصریح کرد: استفاده از سامانه‌های هوشمند توزین در حال حرکت wim، گشت‌های کنترل جاده‌ای منظم در محل پاسگاه‌های پلیس راه، گشت‌های کنترل جاده‌ای سیار همراه و پیگیری جهت نصب باسکول در معادن از جمله اقداماتی است که برای مقابله با تخلف اضافه تناژ صورت گرفته است.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.