ثبت نام سی‌ونهمین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ وهنر از ۹ آذرماه هم زمان با سراسر کشور، درسیستان وبلوچستان آغاز خواهدشد.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: داوطلبان بالای ۱۷ سال، با احراز حداقل گواهی قبولی پایه نهم متوسطه در می‌توانند در این آزمون ثبت نام و پس از دریافت، نمره قبولی در دو بخش نظری و عملی، گواهینامه معتبر دریافت کنند.

علی سرگزی با اشاره به این که آزمون‌ها شامل استاندارد‌های مصوب مهارتی در حوزه فرهنگ و هنر است، افزود: بنا بر تفاهمنامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش آزمون استاندارد‌های مهارتی فرهنگ و هنر درسیستان وبلوچستان، برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان از علاقه‌مندان خواست، لیست تمامی استاندارد‌های مصوب را در دفترچه آزمون که در سامانه بارگذاری شده راجهت راهنمایی کامل دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه honarazmoon.ir از نهم لغایت بیست و هشتم آذزماه اقدام کنند.

 تاریخ صدور کارت ورود به جلسه آزمون یازدهم دی‌ماه وزمان برگزاری آزمون عملی دوازدهم تا بیست و یکم دی و آزمون تئوری را نوزدهم تا بیست و یکم دی اعلام و نمره قبولی در آزمون، کسب حداقل نمره ۱۰ در آزمون نظری و کسب نمره حداقل ۱۴ در آزمون عملی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار