یک نقره و یک برنز دستاورد کاراته کاران کرمانشاهی در مسابقات جایزه بزرگ مسکو بود .

در مسابقات جایزه بزرگ مسکو مهدی خدابخشی و آتوسا گلشاد نژاد، دو ورزشکار کرمانشاهی نشان نقره و برنز را برگردن آویختند.

رقابت‌های بین المللی کاراته، تحت عنوان (جایزه بزرگ مسکو) طی روز‌های ۳ تا ۶ آذر ۱۴۰۱ به میزبانی روسیه باحضور ۶۰۰ کاراته کا از ۱۶ کشور جهان برگزار شد و کاراته کا‌های ایرانی مجموعاً موفق به کسب ۱ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز شدند که یک طلا و یک برنز سهم کاراته کاران کرمانشاهی بود.

در این دوره از مسابقات سارا بهمنیار موفق به کسب نشان طلا شد، محمود نعمتی، معصومه محسنیان، فاطمه سعادتی و لیلابرجعلی صاحب مدال نقره و مبینا حیدری، امیر مهدی زاده و علیرضا حیدری صاحب نشان برنز شدند.

آمادگی ورزشکاران پاورلیفتینگ برای حضور در رقابت های آسیایی

۵ ورزشکار کرمانشاهی در رشته پاور لیفتینگ با شرکت در اردوی تیم ملی خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کنند.

مسئول کمیته پاور لیفتینگ هیات پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: پدرام کرم سیما، کیان رستمی، مهدی و جواد جوادی فر، نعیم فتاحی ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی هستند که خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کنند.

جواد جوادی فر با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود گفت: امسال دوبی میزبان مسابقه‌های آسیایی است.

سال گذشته پاورلیفتینگ کاران کرمانشاهی در مسابقه‌های آسیایی ترکیه ۴ نشان بدست آوردند.

در استان کرمانشاه ۲۰۰ ورزشکار در رشته پاورلیفتینگ فعالیت دارند.

کرمانشاه قهرمان مسابقه کشتی پیشکسوتان

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: تیم کشتی این استان در رقابت‌های چندجانبه جام پیشکسوتان غرب کشور که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

منصور کیانی اظهار کرد: در این رقابت‌ها که به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار شد تیم‌هایی از تهران، همدان، کردستان، لرستان، البرز، قزوین و شهرستان‌های بروجرد و ملایر حضور داشتند.

وی افزود: در پایان این مسابقات تیم کرمانشاه با ۱۰۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های بروجرد و ملایر نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه اضافه کرد: در این رقابت‌ها در وزن ۵۷ کیلوگرم محمدرضا حسینی و پژمان نجفی به مدال برنز، در وزن ۶۱ کیلوگرم متین زارعی برنز، در وزن ۶۵ کیلوگرم علیرضا نمک‌شناس نقره، در وزن ۸۶ کیلوگرم محمد مرادی نقره، در وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی طلا و در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز علی آرین پور به مدال برنز دست یافتند.

کیانی یادآور شد: در این مسابقات همچنین فردین رشتیانی به عنوان داور یوسف نوری، سرپرست و جعفر دلیری، فرزاد غیبی و یوسف یوسف نیا به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کردند.

کرمانشاه میزبان مسابقات فوتبال ۷ نفره

رئیس هیات جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه برای مسابقات فوتبال ۷ نفره قهرمانی کشور خبر داد.

پرنیان با اشاره به سابقه درخشان تیم فوتبال ۷ نفره استان کرمانشاه گفت: این تیم پر افتخار‌ترین تیم فوتبال ۷ نفره کشور با ۸ دوره قهرمانی مسابقات است.

وی ادامه داد: ۶ نفر از اعضای تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان از ورزشکاران کرمانشاهی هستند که اردیبهشت امسال با اقتدار در مسابقات جهانی اسپانیا بر سکوی دوم ایستادند.

رئیس هیات جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: اعتبار این مسابقات از سوی فدراسیون تامین شده است و ۱۰ تیم از سراسر کشور به مدت یک هفته با هم رقابت می‌کنند.

پرنیان ادامه داد: این مسابقات دی ماه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.