مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) گفت: دشمن با روایت‌های جعلی در فضای رسانه‌ای و جنگ نرم به دنبال گمراه کردن جوانان است.

سرهنگ ابوالفضل مسئول بسیج ادارت و کارمندان سپاه امام رضا علیه اسلام گفت: بسیج یک تفکر است و به عنوان یک نیروی کارآمد در همه عرصه‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی فعالیت و خدمت می‌کند، تفکر جهادی و بسیجی باید در راس امور قرار گیرد.

او افزود: باید در مقابل تهدید‌ها و توطئه‌های دشمن آگاهانه و هوشیارانه اقدام به اجرای جهاد تبیین نماییم.

مرز‌های جمهوری اسلامی ایران به منتهی‌الیه کشور‌های اسلامی تبدیل شده است

 حجت الاسلام مهدی حسن زاده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه بسیج و اینکه بسیجیان باید کم هزینه و پرفایده باشند، گفت: امروز دشمن در برابر ملت ایران که بیش از چهل سال مقاومت و ایستادگی کرده، به استیصال رسیده است.

او افزود: دشمن اعتراف می‌کند که مرز‌های جمهوری اسلامی ایران به منتهی‌الیه کشور‌های اسلامی تبدیل شده است. این در حالی است ایران به دنبال کشورگشایی نیست بلکه دنبال دفاع از مظلومان جهان است.

امدادگران در دوران دفاع مقدس، حافظ ارزش‌های انقلاب بوده‌اند

 محسن ذاکریا مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در این مراسم از خانواده ایثارگران این جمعیت به عنوان یادگاران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر یک خانواده ایثارگر در راه خدمت به مردم است.

او افزود: این جمعیت با تقدیم ۲۹ شهید، ۱۰ آزاده، ۴۸ جانباز، ۱۵۰ رزمنده، ۱۶ فرزند شهید و جانباز و چهار هزار امدادگر در دوران دفاع مقدس همواره حافظ ارزش‌های انقلاب بوده است و امروز باید اخلاق، کار و خدمت ما زینت‌بخش خانواده ایثارگران باشد.

در پایان این مراسم یکی از روایتگران دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رزمندگان اسلام و ضرورت حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع از اسلام و پشتیبانی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری پرداخت.

شایان ذکر است، در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خانواده ایثارگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.