رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سیاست و رویکرد جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی با اتکاء به کشاورزان سخت کوش است.

نادر تقی زاده گفت: سیاست و رویکرد جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی با اتکاء به کشاورزان سخت کوش می‌باشد که در این مهم در سایه فعالیت‌های جهادی محقق می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در دیدار صمیمی با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: در این راستا از تمامی ظرفیت‌های بخش خصوصی و شرکت‌های تعاونی و دانش بنیان برای ارتقای بهره وری استفاده می‌کنیم.

تقی زاده با اشاره به روحیه جهادی و بسیجی نیرو‌های جهاد کشاورزی در زمان جنگ تحمیلی گفت: سپاه و جهاد کشاورزی دو بال قدرتمند نظام جمهوری اسلامی هستند و در اوایل انقلاب جهاد سازندگی در قالب چندین وزارتخانه عمل می‌کرد که احداث سد‌های معیشتی، آبرسانی به روستا‌ها، بهداشت عمومی و راه سازی و خدمات محرومیت زدایی از جمله اقدامات آن زمان این نهاد انقلابی بود.

او اردبیل را قطب کشاورزی کشور خواند و افزود: برای توسعه بخش کشاورزی باید زیر ساخت‌های این بخش در استان فراهم شود و بدلیل تولید بیش از ۴/۵ میلیون تن محصولات کشاورزی، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی ضرورت دارد که در صورت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه شاهد رونق بخش کشاورزی و افزایش اشتغال در استان را شاهد خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این جلسه ایام هفته بسیج را یادآور شهامت، شهادت، شجاعت، ایثار و پاسداشت انسان‌های دلداده و دشمن شناس و استکبار ستیز دانست.

سردار غلامحسین محمدی اصل با اشاره به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: تدابیر داهیانه و حکیمانه امام (ره) در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین قبل از وقوع جنگ تحمیلی، ما را به دریای بی کران بسیج وصل کرد.

او بیان داشت: بسیجیان نیرو‌های با صلابت و ارزشی بوده و مثل اقیانوسی هستند که در مشکلات و خدمت به خلق صبور و آرام بوده، اما در قبال دشمنان پرخروش و مواج هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه گفت: فعالیت و ماموریت بسیجیان جهاد فی سبیل الله بوده که در زمان و مکان‌های مختلف متفاوت است زمانی در جنگ حق علیه باطل با حضور در میدان رزم و زمانی هم در پشت جبهه با حضور در عرصه‌های تولید به توسعه و آبادانی کشور ظهور و بروز می‌شود.

سردار محمدی اصل بسیجیان را خادمان ملت خواند و افزود: در سال‌های پس از انقلاب بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور پر رنگ داشته و با تمام وجود در خدمت مردم و نظام بوده و خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.