مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: مزار شهدای راه فضیلت بیرجند که آرامگاه ۲ شهید روحانی است بازسازی می‌شود.

نوفرستی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در مراسم دیدار اعضای هیأت اندیشه‌ورز خانواده شهدا و ایثارگران استان با آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان  گفت: پیرو دغدغه آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص مزار شهدای راه فضیلت بیرجند، جلسه‌ای با دستگاه‌های مرتبط در استانداری و شهرداری برگزار شد  که بازسازی و توسعه مزار شهیدان درخور شأن این شهدا انجام شود.  

او  افزود:  انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا تا امروز ماندگار مانده است؛ بنابراین امروز آحاد مختلف مردم و مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید در قبال خون شهدا احساس مسئولیت کنند.

نوفرستی در بخش دیگری از سخنانش به چاپ کتاب کرامات شهدای خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، نویسنده کتاب مشخص و تهیه مطالب کلید خورده و مقرر شده کار به صورت اجرایی پیش برود.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی به مزار شهدای راه فضیلت بیرجند اشاره و مطرح کرد: مزار شهدای راه فضیلت بیرجند، آرامگاه دو فقیه عالی مقام به نام‌های سید غلامرضا بیرجندی و پسرش سید علی بیرجندی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.