مدیر کل بیمه سلامت اصفهان گفت: همه بیماران خاص می توانند از صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج استفاده کنند.

محمدحسین صفاری گفت: بیماران خاص و صعب العلاج نشان دار شده استان از ابتدای آبان خدمات تشخیصی، درمانی و دارویی مرتبط با بیماری خود را رایگان دریافت کرده‌اند.

 

او با اشاره به ابلاغ بسته خدمات بیماران خاص و صعب العلاج توسط سازمان بیمه سلامت، اضافه کرد: این بسته ۲۷ بیماری را شامل می‌شود که شامل ۹ گروه بیماری تالاسمی، هموفیلی، ام اس، دیالیز صفاقی، همودیالیز، موکوپلی ساکاریدوز، بال پروانه ای، سیستیک فیبروزیس و اوتیسم است و به زودی بسته خدمتی ۱۴ بیماری دیگر نیز در سامانه های سازمان بیمه سلامت بارگذاری خواهد شد.

صفاری افزود : بیماران مشمول برای بهرمندی از خدمات این بسته‌ها باید به سامانه بیماری‌های نادر که در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ثبت شده مراجعه کنند تا به دنبال آن در سامانه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک بیمه سلامت نشان دار شوند.

مدیر کل بیمه سلامت اصفهان گفت: همه بیماران خاص با هر بیمه ای می توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از خدمات صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج استفاده کنند.

صفاری اظهار کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حوزه سلامت و خدمات درمانی عموم مردم در همه رده‌های سازمانی این بخش دارد و تلاش می‌شود تا به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، بیماران رنجی غیر از بیماری نداشته‌ باشند.

او افزود: اقدامات خوبی در زمینه بیمه سلامت در دولت سیزدهم شده اما نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است چون هنوز مردم اطلاع کافی از اقداماتی که در یکسال گذشته شده، ندارند.

صفاری بیان کرد: صندوق بیمه بیماران صعب العلاج، پوشش ناباروری و پوشش بیمه رایگان ۶ میلیون نفر هم کار ارزشمند و بزرگی است که در این دولت شده است.
منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.