دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشجوی پسا دکترا می پذیرد

دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای پذیرش دانشجوی پسا دکترای در سال ۱۴۰۱ فراخوانی منتشر کرد.

خلیل آبنوس مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:   این فراخوان با حمایت مالی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و با پذیرش ۳۴ دانشجو در بخش‌های تحقیقاتی گوناگون برگزار می‌شود.

اوافزود: علاقه مندان می‌توانند در صورت دارابودن شرایط احراز، مستندات و مدارک لازم را تا ششم دی ماه امسال به آدرس ایمیل Ramresearch @ mums.ac.ir ارسال کنند.

مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد:دوره پسادکتری دوره‌ای موقت و معین (حداقل یک سال و حداکثر سه سال) است که برای فعالیت‌های پژوهشی برای ارتقای مهارت‌های تخصصی و ضرورت تحقیقات مستقل برای متقاضیان گذراندن این دوره و در حوزه مرتبط با تخصص وی ایجاد می‌شود.

  آبنوس بیان کرد :دارابودن مدرک دکتری تخصصی (Ph.D.) مورد قبول وزارت بهداشت  یا وزارت علوم که بیش از یکسال از تاریخ اتمام تعهدات قانونی و یا سه سال از تاریخ دریافت مدرک Ph.D. نگذشته باشد، حداقل سه مقاله اصیل علمی پژوهشی دارای DOI و نمایه شده ISI بعد از تاریخ شروع به تحصیل به عنوان دانشجوی Ph.D؛ و به عنوان نویسنده اول یا مسئول، برخورداری از صلاحیت‌های عمومی و منع قانونی نداشتن برای فعالیت به عنوان دانشجو و انتخاب یکی از استادان دارای شرایط جدول اعلام نیاز از شرایط پذیرش داوطلبان به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار