دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای پذیرش دانشجوی پسا دکترای در سال ۱۴۰۱ فراخوانی منتشر کرد.

خلیل آبنوس مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:   این فراخوان با حمایت مالی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و با پذیرش ۳۴ دانشجو در بخش‌های تحقیقاتی گوناگون برگزار می‌شود.

اوافزود: علاقه مندان می‌توانند در صورت دارابودن شرایط احراز، مستندات و مدارک لازم را تا ششم دی ماه امسال به آدرس ایمیل Ramresearch @ mums.ac.ir ارسال کنند.

مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد:دوره پسادکتری دوره‌ای موقت و معین (حداقل یک سال و حداکثر سه سال) است که برای فعالیت‌های پژوهشی برای ارتقای مهارت‌های تخصصی و ضرورت تحقیقات مستقل برای متقاضیان گذراندن این دوره و در حوزه مرتبط با تخصص وی ایجاد می‌شود.

  آبنوس بیان کرد :دارابودن مدرک دکتری تخصصی (Ph.D.) مورد قبول وزارت بهداشت  یا وزارت علوم که بیش از یکسال از تاریخ اتمام تعهدات قانونی و یا سه سال از تاریخ دریافت مدرک Ph.D. نگذشته باشد، حداقل سه مقاله اصیل علمی پژوهشی دارای DOI و نمایه شده ISI بعد از تاریخ شروع به تحصیل به عنوان دانشجوی Ph.D؛ و به عنوان نویسنده اول یا مسئول، برخورداری از صلاحیت‌های عمومی و منع قانونی نداشتن برای فعالیت به عنوان دانشجو و انتخاب یکی از استادان دارای شرایط جدول اعلام نیاز از شرایط پذیرش داوطلبان به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.