مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:از ابتدای امسال تعداد ۲۱میلیون و ۴۳۲هزار و۱۴۵ مورد تردد در محور‌های مواصلاتی شمال استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت:از ابتدای امسال تعداد ۲۱میلیون و ۴۳۲هزار و۱۴۵ مورد تردد در محور‌های مواصلاتی شمال استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ایوب کرد  با اشاره به اینکه این میزان تردد توسط ۴۰ دستگاه تردد شمار ثبت شد، افزود: پرترددترین محور‌های حوزه شمال استان به ترتیب، محور‌های زاهدان_خاش، مرز میلک-زهک و زاهدان_سه راهی دشتک می‌باشد.

وی سرعت متوسط تردد در این مدت را ۸۷کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و ادامه داد: تردد ورودی به حوزه شمال استان ۹۴۱هزارو ۴۲۶ تردد و تردد خروجی از حوزه شمال استان ۹۱۵ هزار و ۵۸۱ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در این مدت متوسط تردد روزانه ۱۰۰هزار و ۹۰تردد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸درصد افزایش داشته است.

کرد در پایان خاطر نشان کرد: تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی ۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی۱۴۱ به عنوان ابزار‌های ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.