یک کارشناس نظامی صهیونیست به برنامه ریزی دقیق در انفجار‌های قدس و غافلگیری ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد.

کارشناس نظامی شبکه کان رژیم صهیونیستی گفت انفجار‌ها در قدس به گونه‌ای بود که موسسه امنیتی این رژیم را غافلگیر کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، روعی شارون عملیات هفته گذشته در قدس اشغالی را حمله‌ای خواند که به خوبی برنامه ریزی شده بود. وی تاکید کرد این عملیات توانست موسسه امنیتی اسرائیل را غافلگیر کند.

شارون گفت: «چهار روز پس از حمله‌ای که در قدس روی داد، هیچ پیشرفتی در تحقیقات صورت نگرفته است. یکی از سوال‌های موسسه امنیتی این است که بمب‌ها از کرانه باختری قاچاق شده بود یا آن‌ها را از شرق قدس به این منطقه آورده بودند. این مهم است، زیرا اگر آن‌ها از کرانه باختری منتقل شده بود، بدان معناست که شکاف و نقص بزرگی در اطلاعات وجود دارد و شاید در اقدامات حمایت از خط تماس شکافی وجود داشته باشد. اما اگر بمب را از شرق قدس منتقل کرده باشند، نشان می‌دهد شکاف و نقص بدی در اطلاعات وجود دارد. اما از نظر فنی، انتقال یک بمب از شرق قدس به ورودی شهر بسیار آسان است.»

این تحلیلگر نظامی صهیونیستی پیشتر به کانال ۱۳ این رژیم گفته بود: باید این مسئله بررسی شود اینجا یک رسوایی مطرح است و یک علامت سئوال بزرگی ایجاد شده است، زیرا این مسئله به یک مرکز امنیتی بزرگی تعلق دارد که دوربین‌هایی در اختیار دارد و تصاویر مربوط به چهارراه‌ها را در ساعت‌های شبانه روز ضبط می‌کند و هیچ کس نمی‌دانست که این انفجار‌ها و حملات تصویربرداری شده است و اگر تصاویری وجود دارد پس کجاست؟ ناگهان گروه هکری با انتشار این فیلم برای همه ما فاش کرد که این عملیات فیلمبرداری شده است بنابراین سئوال این است آیا هکر‌هایی که تصاویر را از دوربین‌ها حذف کرده اند هیچ تصویری در آن‌ها باقی نگذاشته اند؟ این هکر‌ها هر آنچه در اختیار شاباک و پلیس است از آن‌ها گرفته اند.

هفته گذشته، دو بمب در قدس اشغالی منفجر شد که ۱۸ زخمی به دنبال داشت. پس از آن، هک شدن دوربین‌های نظارتی محل انفجار‌های شهر اشغالی قدس، ضربه دردناک دیگری به سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، وارد کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار