حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: وقتی تیم و ملت به یک همدلی و اتحاد برسند، امید متولد می‌شود و دلیل برد تیم ملی فوتبال ایران همین بوده است.

حجت الاسلام محمدی، کارشناس سواد رسانه ای، با اشاره به بازی تیم ملی ایران در مقابل ولز و اهمیت امید و اتحاد در موفقیت این مسابقه بیان کرد: بازیکنان تیم ملی در مقابل با تیم ملی ولز نشان دادند که می‌توان در بازی ۹۰ دقیقه ای، به دقیقه‌های پایانی امیدوار بود و درواقع، این امید بسیار زیباست. چراکه فراتر از همه چارچوب‌ها و درب هاست. 

او گفت: بازیکنان تیم ملی نشان دادند اگر همه درب‌ها از لحاظ ظاهری بسته باشند، با امید می‌توان این درب‌ها را باز کرد و به پیروزی رسید و به نظر بنده، بازی تیم ملی ایران با ولز، بازی امید به دقیقه‌های پایانی بود. زیرا بازیکنان تیم ملی در حالی وارد میدان شدند که در بازی اول، سخت‌ترین شکست خود را در تمام ادوار جام جهانی متحمل شده بودند؛ به طوری که هیچ زمانی، تیم ملی کشور در بازی‌های جام جهانی، ۶ گل نخورده بود و این موضوع می‌توانست روحیه تیم را در بازی دوم، بسیار بهم بریزد.  

این کارشناس سواد رسانه ای افزود: در این دوره از بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی، بیشترین فشار‌ها به این تیم وارد بوده است و حقیقتاً، آن‌ها مظلومانه و مقتدرانه در مقابل این فشار سنگین مقاومت کردند.

حجت الاسلام محمدی افزود: فشار‌ها روی تیم ملی ایران به حدی بوده است که می‌توانست هر تیم دیگری را متلاشی کند، ولی بازیکنان تیم ملی، نه تنها در اثر این جنگ روانی و فشار‌های سنگین از هم نپاشیدند بلکه، به یک انسجام بسیار ارزشمندی دست پیدا کردند و این انسجام و همدلی، نتیجه همدلی تیم ملی و ملت ایران بود. زیرا وقتی تیم و ملت به یک همدلی رسیدند امید متولد و این بازی تبدیل به عملیات امید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار