مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از اجرای طرح‌های بخش آب استان توسط این شرکت با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان خبر داد.

علی حیدری با بیان اینکه پرداخت حقوق کارگران طرف قرارداد با پیمانکاران از مهمترین اولویت‌های کاری این شرکت در حوزه معاونت طرح و توسعه است گفت: به روزرسانی معوقات کارگران مشغول در طرح‌ها و پرداخت به موقع حقوق بیش از ۸۰۰ نفر کارگران از اقدامات مهم این شرکت طی یکسال گذشته است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در هشتمین جلسه کمیته مجریان این شرکت با هدف بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی با تاکید بر ضرورت پیگیری اخذ اعتبارات و جذب به موقع و کامل آن افزود: طی یکسال گذشته ۴ هزارو ۵۰۰ فقره صورت مجالس انجام کار در کارگاه‌های عمرانی ابلاغ شده و تعداد ۱۴۷ قرارداد پیمانکاری به مرحله مفاصا حساب و تسویه کامل رسیده است.

حیدری تسریع در انجام طرح‌های در دست اجرای این شرکت را مهم عنوان کرد و ادامه داد: در هشت ماه سال ۱۴۰۱ تعداد ۹۹ قرارداد پیمانکاری خاتمه یافته است.

او تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱ هزار قرارداد به صورت ادامه‌دار با نمایندگان مجری به ارزش ۱ هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.