فرماندار شهرستان بروجن با تأکید بر حفظ آمادگی و توان عملیاتی یگان‌های امدادی و خدمات‌رسان از برگزاری مانور ساعت صفر لحظه‌ای خبر داد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: ساعت ۲۱ روز شنبه، با اعلام شکستگی خط انتقال گاز و احتمال بروز حریق و انفجار در پارک مادر دختر شهر گندمان، ۲۴ دستگاه امدادی، خدمات‌رسان، یگان‌های نظامی و انتظامی و... فراخوان ناگهانی شدند.

فتاح کرمی اظهار کرد: در این مانور که با سناریویی از پیش طراحی شده و بدون اطلاع قبلی از مکان و زمان عملیات برگزار شد؛ توان عملیاتی یگان‌های امدادی و خدمات‌رسان و همچین میزان امکانات و تجهیزات امدادی در زمان وقوع بحران مورد بازبینی و مطلوب ارزیابی شد.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بروجن با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از ۹ استان حادثه‌خیز کشور است، تأکید کرد: ارتقا توان عملیاتی نیرو‌های امدادی و استفاده از حداکثر توان و تجهیزات به کاهش خسارات و تلفات انسانی در مواقع بحرانی کمک خواهد کرد.

گفتنی است در این مانور از حضور به‌موقع یگان‌های نیروی نظامی و انتظامی، هلال احمر، شرکت گاز، توزیع نیروی برق، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری بروجن، شهرداری فرادنبه تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار