فرمانده انتظامی کرمان گفت:۷۲۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در عملیات فوق العاده سرعتی تکاوران قرارگاه عملیات رزم و پلیس سیرجان کشف شد.

سردار ناظری گفت: ماموران قرارگاه عملیاتی ابوذر، پس از یک ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به شهر سیرجان و زمان دقیق تحویل آن به عاملان حمل مواد افیونی مطلع و عملیاتی را با همکاری ماموران پلیس سیرجان برای کشف این محموله طرح ریزی کردند.

او افزود: بدین منظور ماموران با حضور در یکی از شهرک‌های صنعتی سیرجان، راننده یک کامیون را درست در لحظه تحویل موادمخدر به سرنشین یک خودروی پژو غافلگیر کردند و ضمن دستگیری هر ۲ متهم، ۲۸ بسته تریاک از آن‌ها کشف کردند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در ادامه نیز در بازرسی از منزلی مربوط به متهمان، چند بسته مواد مخدر و روانگردان دیگر  هم کشف شد.

 او تصریح کرد: در مجموع ۷۲۱ کیلو مواد مخدر، شامل: ۵۸۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۴۹ کیلو و ۵۰۰گرم مرفین و ۸۲کیلو و۵۰۰گرم شیشه طی این عملیات ضربت کشف شد.  

سردار ناظری بیان داشت: اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی دیگر عاملان دخیل در حمل و توزیع این محموله در دست انجام است و به زودی این چنین عملیات‌های سر بزنگاه دیگری نیز رقم خواهد خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.