رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی با جدیت، سرعت و دقت پرونده عاملان حمله تروریستی اصفهان را به سرانجام می‌رساند.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری که از طرف رئیس قوه قضاییه در منزل شهیدان محسن حمیدی و اسماعیل چراغی از شهدای حادثه تروریستی اصفهان حاضر شده بود ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهیدان بر جدیت دستگاه قضا در رسیدگی هر چه سریع‌تر به پرونده مسببان حمله تروریستی اصفهان تأکید کرد.

او یادآور شد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران همه متهمان این حادثه تروریستی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند و دستگاه قضایی با جدیت، سرعت و دقت این پرونده را به سرانجام و عاملان آن را به سزای اعمال خود می‌رساند.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب، این اغتشاشات به پایان می‌رسد و انقلاب اسلامی مسیر خود را ادامه می‌دهد و بار دیگر حسرت براندازی بر دل دشمنان قسم‌خورده باقی می‌ماند.

حجت الاسلام جعفری با تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: هنگامی که خداوند فردی را برای شهادت برمی‌گزیند به این معنی است که آن فرد از لحاظ معنویت و اخلاق دارای ویژگی‌هایی بوده که او را از دیگران متمایز ساخته و به همین دلیل است که باید به شهیدان افتخار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار