آغاز طرح انتقال فیبر نوری به شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: طرح انتقال فیبر نوری به شهرک‌های صنعتی استان با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی آغاز شد.

رضا صفاری افزود: این طرح با هدف توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری و مخابراتی در شهرک‌های صنعتی قزوین کلید خورده است.

این مسوول گفت: در راستای ارائه خدمات به صنعتگران و تولید کنندگان احداث زیرساخت فیبر نوری در فازهای۴و۵ شهرک‌های صنعتی کاسپین، فاز توسعه لیا، حکیمیه و شال با هدف برقراری ارتباط ارزانتر و آسانتر و انتقال داده با سرعت بالا برای استفاده از اینترنت پرسرعت و بهره مندی واحد‌های صنعتی فراهم می‌شود.

وی، میزان سرمایه گذاری جهت اجرای این طرح را ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد که تا پایان سال جاری با همکاری شرکت مخابرات منطقه قزوین به اتمام می‌رسد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد، افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

صفاری در پایان تصریح کرد در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور موجود و اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بالغ بر ۶۵۰۰ میلیارد ریال جهت بیش از ۵۰ پروژه عمرانی، زیرساختی و زیربنایی هزینه خواهد شد.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.