استاندار ایلام با تاکید بر تحقق برنامه‌های حوزه آموزش و پرورش در استان گفت: تحقق و اجرا شدن مصوبات این حوزه اعتلای جامعه و ارتقا کشور در دنیا را به دنبال دارد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، با بیان اینکه انتخاب رشته‌های تحصیلی در استان باید براساس آمایش سرزمینی باشد، گفت: استان ایلام در حوزه نفت و گاز دارای ظرفیت بسیار خوبی است که در این راستا باید نیرو‌های فنی این حوزه آموزش داده شوند.

استاندار ایلام ضمن تاکید بر توجه ویژه به آموزش همراه با تبیین گری در مدارس، از اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش استان در حوزه دانش آموزان استثنایی خبر داد و گفت: آموزش و پرورش استان جایی است که آینده سازان کشور در آنجا تربیت می‌شوند.

وی با تاکید بر تحقق برنامه‌های حوزه آموزش و پرورش در استان گفت: تحقق و اجرا شدن مصوبات این حوزه اعتلای جامعه و ارتقا کشور در دنیا را به دنبال دارد.

بهرام نیا، آینده کشور را در سایه تحقق برنامه ریزی مدبرانه و برگرفته از عقلانیت برای آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: دانش آموزان امروز، مدیران آینده کشور هستند.

وی خواستار شد آموزش و پرورش استان از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای پیشبرد برنامه‌های این حوزه به نحوه احسن استفاده کند.

وی آسیب شناسی مسائل و مشکلات دانش آموزان را یکی از وظایف آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: آنچه در استان مورد تاکید است تعلیم و تربیت همراه با تهذیب اخلاق و معنویت است، چراکه این دو موجب بالندگی جامعه می‌شود.

بهرام نیا بیان کرد: چندین دیدار با مقامات عالی سه استان عراق که هم مرز با استان ایلام هستند انجام شده و اعلام آمادگی کردند که در زمینه ورزشی و آموزشی همکاری‌هایی صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.