فرمانده سپاه چابهار گفت: امروز آماده ایم با قدرت تمام گام دوم انقلاب را اجرا کنیم و به وسیله شما بسیجیان توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه چابهار درمراسم سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که درسالن دانشگاه دریانوردی چابهار با حضور گسترده بسیجیان و آحاد مردم برگزارشد گفت: امروز بسیج به عنوان یکی از ممتازترین نیرو‌های مردمی جهان شناخته شده است.

فرمانده سپاه چابهار درادامه با اشاره به کارکرد بسیج افزود: اگر بخواهیم کارکرد بسیج را پس از تشکیل مورد مطالعه قرار دهیم باید تاریخ را ورق بزنیم و عملکرد و کارنامه درخشان بسیج را مشاهده کنیم.

سرهنگ سارانی تصریح کرد: امروز بسیج به عنوان یکی از ممتازترین نیروی مردمی جهان شناخته شده وباید یادی کرد از سید الشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی که بسیج را جهانی کرد و امروز شاهد حضور بسیج در کشور‌های منطقه تحت عنوان حزب الله درلبنان، انصارالله در یمن، حیدریون و حشدالشعبی در عراق، فاطمیون در افغانستان، زینبیون در پاکستان، دفاع وطنی در سوریه برای مقابله با تروریست‌ها و نقشه‌های جدید آمریکا در منطقه هستیم.

سارانی در ادامه با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: گام دوم انقلاب اسلامی، گام تمدن‌سازی است؛ به این معنا که در این گام هدف آن است که مقدمات و شرایط لازم برای تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم شود و نظام یک گام به فرایند تحقق اهداف تمدنی خود نزدیک شود.

وی حضور بسیج دراعتلای گام اول ودوم انقلاب را تشریح کرد وافزود: طبیعی است که در این گام نیز نیرویی مانند بسیج که در گام اول انقلاب نقش بی‌بدیلی در ایجاد، استقرار، تثبیت، حفظ و ماندگاری انقلاب و نظام داشته است، در گام دوم نیز باتوجه به افق تمدنی انقلاب اسلامی نیز کارویژه‌های تعیین کننده داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار