مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه با بیان اینکه کاری که در طول یک سال گذشته در این پروژه انجام شده برابر شش، هفت سال گذشته است، گفت : در حال حاضر شش مشاور و پنج پیمانکار در پروژه فعالیت دارند .

غلامرضایی مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه گفت : به جهت اینکه برخی کارگاه‌ها زیر زمین است، کار برای مردم خیلی ملموس نیست.

وی افزود: اکنون کار در هر دو فاز پروژه- از بلوار تاق بستان تا میدان آزادی و از میدان آزادی تا فردوسی- در حال انجام بوده و پروژه فعال است.

غلامرضایی به اقدامات در حال انجام نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر ساخت ستون‌ها و عرشه گذاری آن که در سنوات قبل انجام شده، قطعه اول تونل پروژه از سه راه ۲۲ بهمن تا میدان آزادی بصورت ۱۰۰ درصد اجرا و تحویل موقت شده است. قطعه دوم تونل هم از میدان آزادی به سمت خیابان مدرس در حال انجام است که ۵۷ درصد پیشرفت دارد و کار حفر تا سه راه نواب انجام شده است.

غلامرضایی عنوان کرد: احداث ایستگاه مرکزی قطار شهری کرمانشاه در میدان آزادی -ایستگاه M۸ - هم در حال انجام است که سه طبقه دارد و طبقات بالایی آن به مرکز تجاری تبدیل خواهد شد. ایستگاه زیرزمینی چهارراه بسیج - ایستگاه M۷ - هم در حال ساخت است.

وی گفت: ساختمان اداری و مرکز کنترل OCC هم با ۱۸ درصد پیشرفت در حال ساخت است. پروژه قرارداد خرید ۱۳۸ میلیارد ریال تجهیزات ریلی ایستگاهی هم در حال اجراست و ۸۰ درصد این خرید انجام و دپو شده است.

غلامرضایی گفت: بزودی کار ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه هم در فاز اول پروژه آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: با اقدامات در حال اجرا و سرعت مناسبی که پروژه در یک سال اخیر گرفته، امیدواریم در کمتر از دو سال بخشی از این پروژه را به نتیجه برسانیم تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.