در آخرین مورد از اخبار جعلی متنوع از سوی ضد انقلاب ادعا شده که دختر خردسال الهام افکاری دستگیر شده است و همراه این متهم در زندان نگهداری می‌شود.

در روز‌های اخیر، اخبار جعلی متنوعی از سوی ضد انقلاب منتشر می‌شود؛ از ادعای نخست وزیر کانادا در رابطه با حکم اعدام پانزده هزار نفر از اغتشاشگران در ایران تا ادعای عجیب کشته شدن افرادی که زنده هستند.

در آخرین مورد از این خبرسازی‌ها، ادعا شده است، دختر خردسال یکی از متهمانی که در رابطه با اغتشاشات اخیر در شیراز دستگیر شده است، همراه این متهم در زندان نگهداری می‌شود.

پیگیری‌های خبرنگار میزان نشان می‌دهد این ادعا نیز مانند بسیاری از ادعا‌هایی که این روز‌ها در فضای مجازی مطرح می‌شود، دروغی بیش نیست.

دختر و همسر الهام افکاری در زمان دستگیری، هنگامی که متهم قصد خروج از کشور را داشت، به همراه او بودند که بعد دستگیری، متهم به تنهایی به بازداشتگاه منتقل می‌شود.

الهام افکاری، ۱۹ آبان ماه، بدلیل ارتباطات گسترده با عناصر فعال رسانه‌ای و شاخص برانداز داخل و خارج از کشور که اسناد و ادله محکمی در این زمینه وجود دارد، اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور از طریق همراهی با فراخوان‌ها بازداشت شد.

با توجه به مستندات، افکاری اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه اینترنشنال کرده است.

افکاری پیش از خروج از کشور در فرودگاه شهید دستغیب شیراز بازداشت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
گفتن دروغ یک چیزی وشنیدن هم یک چیز اما باور کردن دروغ چیزی است که به شعور و فهم و درک طرف مقابل بستگی دارد کسانی که این دروغ های شاخدار این شبکه های معاند را باور میکنند فقط به این موضوع فکر کنند که همان کسانی که این دروغ ها را سرهم کردن وقتی که میبینند شما آن را باور کردید چه فکری وچه نوع نگاهی به شما دارند واقعا در دنیا آنها هیچ گونه اعتباری ندارند حالا ببینید که نگاه دنیا به کسانی که این دروغ ها را باور کردند دیگه چی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
ما هم باورمون شد
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۲:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
این زنک خواهر همون چاقوکشه است ؟؟ همون که چند سال قبل یک نفر را به قتل رساند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
دانلود ادب برای شما دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۴۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
گفتن حقیقت اسمش بی ادبی است ؟؟!!!
اولا : واژه زنک برای کسی که مزدور شبکه کثیف سعودی اینترنشنال باشد و با ترویج اغتشاش،سهیم در خونهای ریخته شده ،از سرش هم زیاد است.
دوما :
برادرش چند سال قبل چاقو کشی کرد و یک بیگناه را کشت و خانواده ایی را داغ دار کرد.
این حقیقت است. حالا شما برای این شخص غیر از چاقو کش و قاتل چه واژه ایی دارید؟؟!!!
بفرمایید تا بقیه هم یاد بگیرند!
آخرین اخبار