فرماندار شهرکرد گفت: در راستای نوسازی ساختمان‌های قدیمی در محدوده بافت فرسوده ۱۳۹ واحد مسکونی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان از محل ستاد بازآفرینی تخریب و نوسازی شد.

عبدالعلی ارژنگ در نشست ستاد بازآفرینی شهری خواستار تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام و سوق دادن اعتبارات به سمت اجرای طرح‌های جدید شد و اظهار داشت: از سال ۹۷ تا کنون ۲۰ طرح در شهرکرد با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار آغاز شده که برخی از آن‌ها از جمله جمع‌آوری آب‌های سطحی تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: امسال ۲۶۱ تن قیر رایگان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد باز آفرینی به منظور آسفالت و ساماندهی خیابان‌های شهر‌های شهرکرد، سودجان، هفشجان و سورشجان تخصیص داده شد.


بیشتر بخوانید


ارژنگ اضافه کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی با همکاری شهرداری‌های تابعه نسبت به تنظیم و ارائه برنامه‌های خود متناسب با طرح‌های ستاد بازآفرینی در محدوده‌های مصوب شهری اقدام کنند.

گفتنی است؛ در این نشست آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست اجرا از جمله مرکز جامع بهداشتی درمانی اشکفتک، پارک محله‌ای مهدیه، زمین چمن اشکفتک، زمین بازی‌های ساحلی، کلینیک دندانپزشکی و مدرسه مورد ارزیابی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار