امام جمعه یاسوج گفت: مردم ایران به همین راحتی از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی چشم پوشی نمی‌کنند.

آیت اله حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته 4 آذرماه 1401 با بیان اینکه ضعف مدیریت، اختلاف سلیقه و کاستی‌ها را نمی شود کتمان کرد، گفت: اما نباید با عینک بدبینی همه چیز را سیاه جلوه داد.

او با بیان اینکه مردم ایران با همه مشکلات اقتصادی، قدر شناس هستند، افزود: با خرابکاری، کشتن انسان‌های بی گناه و اهانت به ارزش‌ها هیچ مشکلی رفع نمی شود.

آیت الله حسینی به مناسبت‌های پیش رو از جمله سالروز تاسیس بسیج مستضعفان اشاره کرد و ادامه داد: این دستاورد جمهوری اسلامی، ایران را در بحران‌ها و تهدید‌ها از جمله دوران دفاع مقدس بیمه کرده است.

خطیب نماز جمعه یاسوج یکی از مهمترین دلایل حمله دشمن به انقلاب اسلامی را ناشی از پیشرفت ها با تکیه بر ارزش دینی دانست و اضافه کرد: امروز با تحریف ها حوادث ماه های اخیر را به گردن نظام می اندازند.

آیت الله حسینی افزود: تلاش های مختلفی برای تکمیل پروژه های عمرانی صورت می گیرد و در برخی مواقع برخی کمبود های ناشی از اعتبارات سبب مشکلاتی می شود که در این شرایط برخی همه خدمات را زیرسوال می برند.

او به ناتوانی رژیم پهلوی برای خدمت به مردم، اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان پهلوی از ابتدایی ترین امکانات محروم بود اما عده ای با تحریف در صدد بزک آن رژیم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.