معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان از تصادف مرگبار تریلی و پراید در محور خاش - زاهدان خبر داد.

مرتضی مرادی‌پور گفت: حوالی ساعت ۲۱:۱۵ پنجشنبه شب، وقوع حادثه رانندگی در محور خاش - زاهدان به مرکز فوریت‌های امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از امدادگران مستقر در نزدیک‌ترین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه در کیلومتر ۱۰۰ محور خاش - زاهدان، محدوده نوک آباد بود، گفت: با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه تریلی با سواری پراید رخ داده و در جریان آن چهار نفر دچار حادثه شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران دو فرد مصدوم را برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان انتقال دادند، اظهارکرد: متاسفانه دو تن نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

مرادی پور درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی ازسوی کارشناسان پلیس راه بررسی و اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدالله
۱۵:۲۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه علت این همه تصادف دو بانده نبودن این محور ترانزیتی وشلوغ هست که مسئولین وزارت راه شهرسازی باید به فکر باشند وکار انرا باجدیت بیشتری ادامه دهند تا روزانه این همه تلفات نداشته باشیم
آخرین اخبار