جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت:کسانی که پای کار انقلاب قیام می‌کنند، ایستادگی می‌کنند و ادعایی ندارند و از مال و وقت خودشان برای فعالیت‌های مختلف مجاهدت می‌کنند، بسیجیان هستند.

مرتضی عمومهدی جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان درسخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان گفت: فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج، فراتر از یک تصمیم انسانی است و به فرموده رهبر انقلاب نشان از اراده الهی در این تصمیم است.  

او با اشاره به تعابیر امام (ره) در خصوص بسیج افزود: اگر تدبیر حضرت امام (ره) برای تشکیل بسبج نبود ابرقدرت‌ها اجازه پیشرفت و پیگیری اهداف انقلاب اسلامی را نمی‌دادند و مسیر ما در تحقق تمدن اسلامی با چالش‌های بیشتری مواجه می‌شد.  

عمومهدی گفت: روزانه دشمنان در حال طراحی توطئه علیه کشور هستند، اما بسیج چشم طمع دشمنان را کور کرد، مقابل دشمنان ایستاد و در کنار سایر نیرو‌های مسلح محکم و استوار پای کار انقلاب ایستاده است.  

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: کسانی که پای کار انقلاب قیام می‌کنند، ایستادگی می‌کنند و ادعایی ندارند و از مال و وقت خودشان برای فعالیت‌های مختلف مجاهدت می‌کنند، بسیجیان هستند.  

او تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر بسیاری از خواص سکوت معنادار داشتند و دلایلی آوردند تا حرفی نزنند و سکوت کنند، اما بسیجیان از همان روز‌های اول با گذشت از جان خـود با دست خالی در مقابل اغتشاشگران ایستادگی کردند و دشمن در رسیدن به اهداف خباثت‌آلود خودش ناکام ماند.  

عمومهدی با بیان اینکه بسیج از دل مردم جوشیده و به ظهور رسیده است، گفت: بسیاری از هزینه‌های بسیج توسط خود مردم تامین می‌شود، بسیج یک الگوی باورپذیر از تحقق مردم سالار و مشارکت مردم است و هم زمینه‌ساز تحقق مردم سالاری است.  

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به عرصه‌های فعالیت بسیج خاطرنشان کرد: اگر یک روزی دشمنان ما بخواهند به کشور نگاه چپ کنند بسیجیان در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد، بسیج در مقابل عناصر برانداز و کسانی که بخواهند به جمهوری اسلامی آسیبی بزنند خواهد ایستاد.  

او افزود: در عرصه سازندگی بسیج، نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ گروه سازندگی به ثبت رسیده و افراد با توانمندی‌های مختلف برای خدمت به محرومان به صحنه آمده‌اند و بسیج در ۶۰۰ روستای استان طرح جهاد آبرسانی را دنبال می‌کند.  

عمومهدی با بیان اینکه بسیج در عرصه کمک مومنانه بیش از یک میلیون کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد، اضافه کرد: در زمینه امداد بسیج اولین گروهی است که در صحنه حاضر می‌شود و به یاری مردم می‌شتابند، در عرصه کرونا بسیجیان به میدان آمدند و با حضور در بیمارستان‌ها اقدام به ضدعفونی و سایر اقدامات کردند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار