به گفته فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد امروزه دشمن همه تاکتیک‌های خود را علیه کشور ما اجرا کرد، اما نتوانست موفق شود.

 سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد در جمع مردم دهدشت با بیان این که امروز در جنگ ترکیبی از طرف نظام سلطه قرار گرفته‌ایم، افزود: دشمن در این چهل و سه سال انواع فتنه را بر علیه جمهوری اسلامی اجرا کرد اما موفقیتی کسب نکرد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ه) در ردای پیامبر آمد و مسیر انقلاب را ریل‌گذاری کرد و قطار انقلاب را به حرکت در آورد، بیان کرد: انقلاب به ثمر نشست و ملت ایران از ظلمات به وادی نور هدایت شدند و بر قله‌های افتخار ندای استقلال، آزادی و عزت را سر دادیم.

او یادآور شد: وقتی نظام سلطه دید شعار ما استقلال آزادی است از همان روز‌های اول شروع به علیه توطئه و دسیسه علیه نظام کرد و عده‌ای هم در دام دشمن افتادند و بر علیه امام زاویه گرفتند و شخصیت‌های مهم کشور را ترور کردند.

سردار حکمتیان با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور دادیم و این ترور‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: دشمن، همان دشمن است فقط تاکتیک آن تغییر کرده است.

او هدف امروز دشمن را تجزیه ایران عنوان و با بیان این که گروهک‌های تروریستی تسلیح و آموزش‌دیده ماموریت‌های استکبار را اجرا می‌کنند، گفت: آیا متولیان فرهنگی کار خود را درست انجام دادند؟ آیا فساد و ناکارآمدی و بی‌عدالتی در دولت‌ها بوده؟ آیا وقتی رهبر انقلاب فرمودند جنگ ادارکی است و ارزش‌های ما مورد هدف قرار گرفتند همه پای کار آمدیم؟ وقتی رهبر گفتند ناتوی فرهنگی و قتل عام فرهنگی، فرمانده‌هان جنگ نرم چه کار کردند؟

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که امروز دشمن ما را تحریم اقتصادی کرده است گفت: دشمنان ایران همه در جنگ هشت ساله هم به کمک عراق آمدند و این همه شهید و جانباز دادیم حالا چطور این دشمن‌ها مدافع فرزندان جانبازان و شهداء شده‌اند؟

وی با بیان این که بسیجیان در هر شرایطی از این کشور دفاع می‌کنند، گفت: در سازندگی، محرومیت‌زدایی، زلزله، کرونا و سیل این بسیج است که جان خود را تقدیم می‌کند.

سردار حکمتیان با اشاره به اینکه امروز دشمن همه تاکتیک‌های خود را علیه ما اجرا کرد، اما نتوانست در هیچ‌کدام موفق شود، اضافه کرد: امروز وحدت و همدلی ما بیش از هر چیز دیگری مهم است و همه جریان‌ها بدانند همه حزب‌الله هستیم و یک دیده‌بان داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.