رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: دشمن جنگی را شروع کرده با عنوان جنگ ترکیبی نه فقط از جبهه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای بلکه همه توانش را به میدان آورده است.

نشست مبارزه با فساد و عدالت خواهی و بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور دبیرجبهه مردمی استان و جمعی مسولین قضایی و انتظامی در دادگستری استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: دشمن جنگی را شروع کرده با عنوان جنگ ترکیبی نه فقط از جبهه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای بلکه همه توانش را به میدان آورده است.

حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا افزود: در طول این ۴۳ سال دشمن دشمنی خود را داشته است، اما امروز همه جوره پای کار آمده برای ضربه زدن به نظام اسلامی که راه به جایی نبرده و نخواهد برد هرچند زحماتی برای نظام زحمت درست کرده، اما کاری نتونسته اند بکنند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که تفکر بسیجی داشته باشیم در همه عرصه‌ها شکست ناپذیر خواهیم بود، چون چیزی برای از دست دادن نداریم بلکه چیزی را به دست می‌آوریم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه باید در راه تفکر و آرمان بسیج باشیم گفت: دشمن خوب شناخته و می‌داند که نمی‌تواند با تفکرات بسیجی مقابله کند و ما نیز وظیفه داریم که قدردان باشیم و تفکراتی که یک بسیجی ناب باید داشته باشد را دنبال کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار