خادمیاران کانون محله‌ای مسجد جوادالائمه و به منظور ترویج فرهنگ رضوی در ویژه برنامه چهارشنبه‌های امام رضایی خدمات رایگان ارائه کردند.

رضا صابری، گفت: خادمیاران رضوی این کانون با کمک کارشناسان مختلف اقدام به برگزاری کارگروه‌های تخصصی در زمینه سلامت، مشاوره حقوقی، مشاوره تحصیلی، قرآن، ورزش، طب سنتی و مددکاری و کاریابی کرده است.

او اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی این کانون‌ها دوخت چادر به صورت رایگان برای خانواده‌های نیازمند بوده است.

صابری تاکید کرد: از بدو تاسیس کانون خدمت رضوی تلاش شده است با ایجاد کارگروه‌های متعدد، محلات مختلف حاشیه شهر را تحت پوشش خدمات رسانی رایگان قرار دهیم.

مسئول کانون محله‌ای مسجد جوادالائمه کرمان افزود: طی سه سال اخیر، بسته‌های معیشتی شامل گوشت، حبوبات، روغن، قند، برنج، سویا و ماکارونی در قالب گروه‌های خادمیاران رضوی درب منزل خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار توزیع شده است.

صابری ضمن قدردانی از خیران و خادمیاران افزود: پویش‌های مومنانه و کمک به نیازمندان در راستای ترویج فرهنگ رضوی صورت می‌گیرد تا خانواده‌های کم بضاعت این محله میهمان سفره متبرک رضوی باشند.

مسئول کانون محله‌ای مسجد جوادالائمه کرمان تصریح کرد: ۸۰ خادمیار و یاور رضوی در قالب گروه‌های متفاوت کار تحقیق، ارزیابی، پشتیبانی و حمایت از نیازمندان این محله را بر عهده دارند.

او، به ارائه گزارشی از عملکرد سالیانه کانون محله‌ای مسجد جوادالائمه شهر کرمان پرداخت و گفت: خادمیاران رضوی در یکسال گذشته برنامه‌های متفاوتی برای خانواده‌های کم برخوردار در زمینه محرومیت زدایی، تعمیر و تجهیز لوازم منزل، اعزام زائر اولی ها، مسابقات فرهنگی و مذهبی، توزیع غذای گرم و نذری، توزیع لوازم سرمایشی و گرمایشی، تجلیل از کادر درمان، عیادت از بیماران و مرمت و بازسازی منازل مسکونی اجرا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.