مراسم اختتامیه رویداد نجات با تجلیل از برگزیدگان پایان یافت.

در این مراسم رقیه زنگنه نژاد، پیامی و پاسالار از استان بوشهر به عنوان بوم اول، فریبا ولی پور، فریبرز امیری و رها رحیمی از استان لرستان به عنوان بوم دوم و سمیه قاسمی طوسی از استان مازندران به عنوان بوم سوم در تدوین و نگارش بوم ساماندهی جمعیت استان مازنداران معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از نیره احمدی، محسن علیزاده، بهرنگ اسماعیل زاده، صدرا بهرامی، رسول ساکی و سید وحید مرتضوی به عنوان راهبران جمعیت با اهداء لوح و هدیه قدردانی شد.

در این مراسم همچنین ضمن تجلیل از برگزارکنندگان این مراسم، از فاطمه فرجزاده با هشت فرزند، مظفری نیا با شش فرزند، زینب آشوری، ناهید کریمی، محمدتقی شفیعی و نیز عبدالجابر ذاکری و حسن قانع، زهرا سوارکار، صدیقه عسکری، فرشته اسدزاده و زهرا مددخواهی همگی با چهار فرزند به عنوان افراد دارای چهار فرزند و بیشتر نیز قدرددانی شد.

مراسم اختتامیه رویداد مسیر نجات با حضور فاطمی استاندار، اختر مدیر کل زنان و خانواده وزارت کشور، حجت الاسلام صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و حسینی مطلق مدیر کل زنان و خانواده و استانداری یزد امشب در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

این رویداد سه روز با هدف تحول در راهبری جمعیت از روز سه شنبه تا به امشب ادامه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.