حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: در جریانات اخیر کشور به صراحت بار‌ها نشان داده اند که دشمن ایران و ایرانی هستند و تجزیه طلبی هدف نهایی شان هست.

در مراسم بزرگداشت مقام شهدای ایذه که امروز برگزار شد مسئولین و مدیران شهرستانی و استانی و عموم مردم شهرستان در مصلی امام خمینی حضور یافتندو نسبت به خشونت‌های پی در پی و کشتار شهروندان برائت جستند.

نبوتی فرماندار شهرستان ایذه ضمن تسلیت به خانواده شهدای این حادثه و مردم ایذه از برگزار کنندگان این بزرگداشت تقدیر و تشکر کرد.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان ایذه گفت: «دشمن» به صراحت اعلام می‌کند که تنها هدفشان آسیب زدن به مردم و تمام اقداماتشان در جهت دور کردن مردم از نظام است پس بر ما واجب است که با آگاهی از آن‌ها برائت بجوییم.

او افزود: در مقابل دشمنان هیچ راهی جز وحدت نخواهیم داشت و افرادی که دم از آزادی می‌زدند به صراحت بار‌ها نشان داده اند که دشمن ایران و ایرانی هستند و تجزیه طلبی هدف نهایی شان هست.

به گفته آقای نبوتی به‌طور قطع انتقام خون شهدای حادثه تروریستی ناجوانمردانه از عاملان اصلی آن که همان آمریکا، استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و پشتیبان اصلی آن‌ها در منطقه یعنی وهابیون سعودی است گرفته خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: باید از طریق جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب را برای مردم بیان کرد و به روشنگری افکار عمومی پرداخت؛ چراکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.