معاون عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون با پیگیری‌های انجام شده ۱۵۸ میلیارد تومان پروژه به شهرستان شهرکرد ابلاغ شده است.

احمدرضا امینیان گفت: رئیس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری ۹۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان شهرکرد اختصاص داده شد.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد افزود: اعتبارات سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ با پیگیری استاندار و نماینده مجلس ۱۴۸ درصد رشد داشت و تخصیص اعتبارات در سال ۹۹ نسبت به سال ۱۴۰۰ نیز ۹۰ درصد رشد داشته است.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: اعتبارات مصوب شده در سال ۱۴۰۰ برابر با ۱۵۷ میلیارد تومان از منابع استانی بود که این مبلغ در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ تأمین شده است و تاکنون با پیگیری‌های انجام شده ۱۵۸ میلیارد تومان پروژه به شهرستان ابلاغ شده است.

امینیان توضیح داد: اعتبار پارسال از منابع تملک دارایی، اعتبارات استانی، اعتبارات قانونی استفاده متوازن، اعتبار متوازن ملی، طرح‌های ملی استانی شده و محرومیت‌زدایی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: البته اعتبار برخی طرح‌های ملی مانند راه آهن، اتوبان چهار خطه شلمزار_شهرکرد، تقاطع غیرهمسطح هفشجان و کلیه طرح‌هایی که اعتبارات آن‌ها از ماده ۵۶ در حال ابلاغ است در ادارات مختلف راه و شهرسازی و ... دنبال و به اعتبارات فوق اضافه می‌شود.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد توضیح داد: اعتبار ۱۵۷ میلیاردی امسال در قالب ۲۴ فصل و یک هزار و ۸۰۰ پروژه در بخش‌های لاران، فرخشهر، مرکزی شهرستان شهرکرد ابلاغ شده است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار