مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از ضرورت توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان آبدانان خبر داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از مجتمع‌های گردشگری، تأسیسات گردشگری و آثارتاریخی وهمچنین اقامتگاه‌های بوم‌گردی و کارگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان آبدانان بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرارداد.

شریفی در بازدید گفت: برای توسعه صنعت گردشگری، باید تا حد امکان از سرمایه‌گذار خصوصی حمایت شود، پیگیری خواسته‌ها و نیاز‌های این سرمایه‌گذاران را نیز در دستور کار قرار داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان بکار گرفته‌ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

شریفی بیان کرد: هدف از تقویت بوم‌گردی ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستاها، توسعه کسب و کار مرتبط با گردشگری، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاییان است.

وی اظهار کرد: گسترش اقامتگاه‌های بوم گردی بستر‌های لازم برای اقامت گردشگران در مناطق روستایی، بومی و طبیعی را با کیفیت مطلوب فراهم میکند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام بیان کرد : اگر بخواهیم به افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در بخش گردشگری با محوریت‌های بوم‌گردی توجه داشته باشیم علاوه بر تعداد و کمیت این اقامتگاه‌ها، باید به مقوله کیفیت آن‌ها هم توجه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.