سرپرست وزارت تحصیلات عالی طالبان در سفرش به قندوز از اساتید دانشگاه ها خواست تا کشور را ترک نکنند.

ندا محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی طالبان گفت اسانید و کادرهای علمی افتخار کشور هستند و مشکل پرداخت حقوق آنها حل شده است و به زودی تمام حقوق شان پرداخت می‌ شود.

در همین حال مسئولان موسسات تحصیلات عالی دولتی و خصوصی که به قندوز آمده اند با شکایت از برخورد دوگانه حکومت با این نهاد‌ها می‌گویند مسئولان حکومت با چک لیست های جداگانه و راهنمایی های متضاد فرمایش های متفاوت دارند.

این مسئولان از وزارت تحصیلات عالی می‌خواهند تا با نهاد های آکادمیک را همکاری نموده و مطابق قوانین و مقررات، از این نهاد‌ها بررسی و دیدن نمایند.

سیمع الله دانشیار رئیس نهادهای تحصیلات عالی خصوصی زون شمال شرق گفت مسئولان وزارت باید آنان را یاری کنند و در قسمت نصاب تحصیلی نیز مشکلاتشان را حل کنند.

در همین حال عبدالاحد حاجی زاد رئیس یکی از موسسات تحصیلات عالی خصوصی نیز گفت: در پروسه تقرری استادان مشکلاتی وجود دارد برخی دانشکده هایی که نیاز است باید وزارت تحصیلات عالی به آن جواز فعالیت بدهد تا دانشگاه ها مطابق نیاز مردم خدمات ارائه کنند.

سرپرست وزارت تحصیلات عالی طالبان در سفرش به قندوز وعده سپرده است که مشکلات دانشگاه های دولتی و خصوصی را بررسی و حل خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار