حزب الله لبنان از عملیات قهرمانانه نیرو‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی تمجید کرد.

حزب الله لبنان از دو عملیات قهرمانانه رزمندگان مقاومت فلسطین علیه نیرو‌های اشغالگر اسرائیل در شهر قدس اشغالی قدردانی کرد.

طبق گزارش المیادین، حزب‌الله شامگاه امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای به مردم فلسطین به خاطر افزایش، توسعه و تنوع عملیات‌های مقاومت و به‌کارگیری همه اشکال ممکن تبریک گفت.

حزب الله تأکید کرده است که این عملیات شجاعانه مظهر مخالفت مردم فلسطین با ادامه اشغالگری و عزم آن‌ها برای مقابله با خوی متوحشانه دشمن است.

این بیانیه می‌افزاید: اجرای این دو عملیات موید توانایی مقاومت در نفوذ به دشمن و وارد کردن ضربات دردناک در مکان و زمان انتخابی است؛ رقابت جوانان فلسطینی برای حضور در خط مقدم مجاهدین قابل ستایش است.

حزب الله با بیان اینکه این عملیات‌های ویژه گواه هوشیاری و عزم مردم فلسطین برای آزادسازی سرزمین خود است، تاکید کرد: جوانان فلسطینی به غاصبان صهیونیست این پیام ناامید کننده را می‌دهند که در خاک پاک فلسطین جایی برای شما نیست. "

صبح امروز و در پی دو انفجار که در قدس اشغالی به وقوع پیوست، یک صهیونیست به هلاکت رسید و ۴۷ نفر مجروح شدند.رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داده اند که ۲۳ نفر از این مجروحان همچنان در بیمارستان بستری هستند و حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار