رونمایی از اسپیکرهای باریک ال‌جی که داخل خودرو قرار می گیرند

ال جی از اسپیکر‌های باریکی رونمایی کرد که در تودوزی خودرو قرار می‌گیرند.

ال جی دیسپلی از یک اسپیکر فوق باریک رونمایی کرده که برای نصب در فضای داخلی خودرو طراحی شده است و در عین حال نامرئی باقی می‌ماند.

این ساب ووفر توسط یک شرکت صوتی جهانی به عنوان جایگزینی برای بلندگو‌های سنتی خودرو توسعه یافته است.

این سیستم از سیم پیچ‌های صوتی معمولی، مخروط‌ها و آهنربا‌های موجود در بیشتر بلندگو‌ها اجتناب کرده و در عوض از یک فناوری تحریک مانند فیلم‌ها استفاده می‌کند.

با اعلام این شرکت، این امر می‌تواند باعث شود که پنل‌های نمایشگر و مواد مختلف داخل بدنه خودرو به لرزه درآیند تا تجربه صدای سه بعدی و غنی را فراهم کنند.

این بلندگو‌ها با ابعاد جمع و جور پانل‌ها (۵.۹ در ۳.۵ اینچ و ضخامت یک دهم اینچ) و وزن ۱.۴ اونسی، می‌توانند در داخل خودرو مانند داشبورد، سربرگ، ستون و تکیه گاه سر قرار بگیرند. این کار فضایی را که معمولاً توسط بلندگو‌ها اشغال می‌شود، بدون افت کیفیت صدا آزاد می‌کند.

این مفهوم کاملاً جدید نیست؛ زیرا صفحات ارتعاشی مشابهی را دیده‌ایم که در تلویزیون‌های OLED خود سونی و ال‌جی استفاده می‌شوند. اما کاربرد اسپیکر در لوازم داخلی خودرو، یک برنامه جدید است که مزایای ملموسی دارد.

LG قرار است این فناوری جدید را در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ به نمایش بگذارد. طبق گفته InGadget، این اسپیکر‌ها در نیمه اول سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: 24.ae

برچسب ها: ال جی ، اسپیکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار