فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز همین گروه های جهادی و بسیجیان حاضر در مناطق محروم و همراه مردم، دشمن را سخت کلافه کرده اند.

سردار مظاهر مجیدی گفت:بسیجیان در همه صحنه ها و بنا به ضرورت و نیاز مردم از دوران سازندگی، دفاع مقدس و محرومیت زدایی در قالب گروه های جهادی نقش داشته و امروز نیز در مقابله با دشمن و خنثی کردن فتنه ها و آشوب ها و در کف خیابان‌ها پای جمهوری اسلامی ایستاده‌ است.

او نقش‌آفرینی و حضور بسیج در عرصه‌های مختلف به ویژه اجرای طرح های محرومیت زدایی را یادآور شد و گفت: امروز همین گروه های جهادی و بسیجیان حاضر در مناطق محروم و همراه مردم، دشمن را سخت کلافه کرده اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت:در اتفاقات اخیر، بسیجیان راهبرد دشمن و استکبار جهانی را با شکست مواجه کردند و مقابل اغتشاشگران ایستادند.

مجیدی گفت: بسیجیانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، امروز همان بسیجیان در خیابان‌های نظام مقابل همان تفکر آمریکایی و استکباری ایستاده اند.

او گفت: دشمن امروز شرایط را در فضای مجازی به اندازه‌ای آلوده کرده که جوانان ناپخته ما به کف خیابان‌ها می‌آیند و تصورشان این است که نظام به پایان رسیده، اما در فضای حقیقی مردم چه زیبا عمل کردند و به میدان آمدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه استکبار برای استفاده از این فضا برنامه‌ریزی‌ کرده است، گفت: دشمن راهبردی را طراحی کرده بود که ابتدای سال‌تحصیلی کار را به نقطه اوجی برساند که بتواند از آن بهره بگیرد.

سردار مجیدی با بیان اینکه بسیجیان این راهبرد دشمنان و استکبار جهانی را با شکست مواجه کردند، گفت: بسیجیان همیشه بیدار و هوشیار، همچون دیدبانی تمام تهدیدهای دشمنان را می‌شناسند و همچون کوهی مقابل آنها ایستاده‌اند.

او گفت: امروز پس از ۱۴۰۰ سال واقعه کربلا را دوباره با چشم دیدیم و بسیجی ما شهید علی‌وردی و روحانی مبارز مورد تهاجم معاندان قرار می‌گیرند و این همان تکرار کربلا و تکرار انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در این شرایط نظام جمهوری اسلامی با رونمایی موشک بالستیک و پرتاب موشک ماهواره‌بر به فضا، اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشد.

مجیدی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در تقابل با اغتشاشگران و خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار، گفت: در اتفاقات اخیربسیجیان سنگ تمام گذاشتند و باید دست آنان را ببوسیم.

همزمان با بزرگداشت هفته بسیج گروه‌های جهادی شهرستان ملایر با بدرقه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در عرصه‌های خود حاضر شدند.

همچنین در ادامه این رزمایش سردار مجیدی از نمایشگاه نظامی، علمی و اقتصادی "ایران قوی" در سالن الغدیر ملایر بازدید کرد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار