نخستین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بانوان گیلان امروز به صورت رسمی در رشت به بهره برداری رسید.

حیدر علی بالو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان امروز در مراسم شروع به کار اولین اورژانس بانوان در شهر رشت گفت: اورژانس پیش بیمارستانی گیلان با دارا بودن 78 پایگاه فعال و 615 نفر پرسنل آموزش دیده و مجرب در جای جای استان آماده خدمت رسانی به مردم است.

او افزود: با توجه به ضرورت حضور بانوان اورژانسی جهت امدادرسانی در شرایط بحرانی و اورژانس های مربوط به زنان نخستین پایگاه اورژانس بانوان در شهر رشت به صورت 12 ساعته شروع به کار کرده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تیم اورژانس بانوان متشکل از یک کارشناس پرستاری و یک کارشناس مامایی جهت امدادرسانی در اورژانس های احتمالی بانوان در شهر رشت آماده ارائه خدمات هستند.

دکتر بالو گفت: با افتتاح اورژانس بانوان خدمت رسانی به در شهر رشت تسهیل شده و گام بسیار مطلوبی در حوزه درمان پیش بیمارستانی بیماران در استان گیلان برداشته می شود.

او با اشاره به افزایش تعداد بانوان تحصیل کرده در رشته فوریت های پزشکی در کل کشور تصریح کرد: امید است شاهد افزایش پایگاه های اورژانس مختص بانوان در گیلان باشیم و بتوانیم این خدمات را در جای جای استان عزیزمان توسعه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.