معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قزوین از آغاز اجرای طرح پازک (پیشگیری از اعتیاد در زنان، کودکان و نوجوانان) در پنج محله از شهر‌های مختلف استان خبر داد.

زهرا غلامرضایی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: این طرح در مناطق پر خطر استان و به منظور پیشگیری از مصرف موادمخدر در بین زنان و کودکانی که در خانواده دارای یک فرد معتاد هستند اجرایی می‌شود.

غلامرضایی افزود: طرح یاد شده در پنج محله از شهر‌های مختلف استان شامل عصمت آباد بوئین زهرا، مهدیه آبیک، سید جمال الدین تاکستان و نواب قزوین کلید خورده است که امیدواریم به اثرات مثبتی در سطح جامعه منجر شود.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی با بیان اینکه گروه مخاطب این طرح زنان و کودکان هستند، اضافه کرد: این افراد در صورت وجود فرد دارای اعتیاد در خانواده خود در معرض این خطر و بلای خانمان سوز هستند و تلاش داریم تا با اجرای طرح یاد شده آنان را از این آسیب مصون نگه داریم.

به گفته غلامرضایی؛ در این طرح، دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای زنان و کودکان خصوصاً برای زنان دارای همسر معتاد به مدت ۶ هفته (هر جلسه یک ساعت) با حضور مربیان آموزش دیده برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.